F3K timer op mobiele telefoon

wel geholpen

Uiteindelijk heb je me toch op het juiste spoor gebracht en werkt de applicatie nu. Wel heb ik een aantal vragen/opmerkingen:

Ik start de app en dan zie ik een lijst met vluchten (in mijn geval 8) met allemaal nul tijden. Daaronder staat de actieve vlucht en de werktijd.

Dat is allemaal pico bello. Via het menu kan ik de werktijd kiezen en starten. De balk onderin loopt terug en ook de auditieve terugmelding werk prima. Mooi

Met een cijfertoets start ik de teller. Een tweede druk stopt de teller, neemt de stand over in het overzicht en zet de index op de volgende teller.
Zo kan ik vlucht na vlucht timen....geweldig

Dan kies ik nieuwe taak. Alle tellers in de ljst gaan op nul. Maar de index blijft op de laatst gebruikte teller staan. Dus ik stop bij 8 bv. Geef dan nieuwe taak teller 1 to 7 gaan weer naar nul, maar de actieve teller blijft acht. Zou die niet naar een moeten.

Als de werktijd verstreken is en de vluchteller loopt nog kan ik niet meer zien welke tijd van die vlucht binnen en welk deel buiten werktijd is. Dus stel werktijd 180 seconden. Vlucht 3 start ik op 150 sec werktijd. Na 30 seconden is de werktjd verstreken maar mijn vlucht duurt 42 sec. Dus 12 sec. buiten werktijd.

Mogelijk doet mijn blackberry dit, maar als de applicatie naar de achtergrond gaat. Bijvoorbeeld omdat ik een sms krijg of een beller, maar ook als ik hem zelf naar de achtergrond duw. Blijft de vluchtteller doorlopen, maar de werktijden teller wordt gestopt en op de ingestelde werktijd terug gezet.

Maar ik ben al helemaal verguld met de huidige applicatie mooi simpel en functioneel! Iets voor de F3K download sectie?

Ruud

Wat leuk! Deze applicatie heb ik vorig jaar gemaakt, en ik dacht dat hij best handig zou zijn. Nu komen de positieve geluiden binnen. Leuk hoor!

Ik ga al het commentaar verzamelen en een nieuwe versie uitbrengen. Dat horen jullie in dit draadje.

Ruud, bedankt voor het testen!

Vanochtend kreeg ik te horen dat de iPhone versie is goedgekeurd door Apple en 5 oktober in de AppStore staat. Daar maak ik een apart draadje voor.

Leon

Hi Leon,

Net wat staan timen met je Java applicatie. Goed gemaakt. Ik kwam echter een probleempje tegen: bij het stoppen van de 10de timing is er een 'array index out of bounds' error.

Ondersteun je deze applicatie nog? Is de sourcecode ergens beschikbaar?

Groetjes,

Jos.

Hoi Jos,

Ik zal de sourcecode eens opduiken en kijken wat ik met jouw commentaar kan doen.

Groeten, Leon

Back