Op 2 november zal er weer een F3K vliegersvergadering plaatsvinden.
Het doel van deze vergadering is o.a. om eens terug te blikken op het afgelopen seizoen en de plannen te smeden voor 2009. Wat ging goed, wat kan beter. Hoeveel wedstrijden willen we weer vliegen om het NK en waar. Dat zijn enkele punten die in dit overleg ter sprake zullen komen.
Alle deelnemers van vorig jaar aan dit overleg hebben inmiddels persoonlijk een uitnodiging gekregen, maar het overleg is natuurlijk van en voor iedereen.
Wil je mee discussieren, dan ben je van harte welkom. Laat het mij dan even weten.
Mocht je niet aanwezig kunnen zijn maar wil je bepaalde punten graag behandeld zien dan kan je ook dat aan mij doorgeven.
Het verslag van de vliegersvergadering 2007 is te downloaden van de F3K site.
Hieronder de voorlopige agenda
Datum: 2 november
Starttijd: 13:00
1 Opening
vaststellen Notulist
2 Vorig verslag
3 Actiepunten
4 Mededelingen / Ingebrachte onderwerpen
5 Evaluatie 2008
Aantal wedstrijden
Organisatie
Lokaties
Klassen
6 Planning wedstrijdseizoen 2009
aantal wedstrijden
lokaties
afstemming met buitenlandse wedstrijden
7 Evenementen 2009
DLG meeting
Winterwedstrijd
8 Selektieprocedure EK/WK
9 Materiaal wedstrijdkoffer/ budget 2009
10 Subcommissie F3K
11 Rondvraag
12 sluiting
Het doel van deze vergadering is o.a. om eens terug te blikken op het afgelopen seizoen en de plannen te smeden voor 2009. Wat ging goed, wat kan beter. Hoeveel wedstrijden willen we weer vliegen om het NK en waar. Dat zijn enkele punten die in dit overleg ter sprake zullen komen.
Alle deelnemers van vorig jaar aan dit overleg hebben inmiddels persoonlijk een uitnodiging gekregen, maar het overleg is natuurlijk van en voor iedereen.
Wil je mee discussieren, dan ben je van harte welkom. Laat het mij dan even weten.
Mocht je niet aanwezig kunnen zijn maar wil je bepaalde punten graag behandeld zien dan kan je ook dat aan mij doorgeven.
Het verslag van de vliegersvergadering 2007 is te downloaden van de F3K site.
Hieronder de voorlopige agenda
Datum: 2 november
Starttijd: 13:00
1 Opening
vaststellen Notulist
2 Vorig verslag
3 Actiepunten
4 Mededelingen / Ingebrachte onderwerpen
5 Evaluatie 2008
Aantal wedstrijden
Organisatie
Lokaties