F3K wedstrijd Almere 14 juni 2014

full

De tweede primeur van het jaar!: De ModelVliegClub Almere (MVA) heeft ons uitgenodigd om de derde wedstrijd in het seizoen van het NK F3K 2014 op hun clubterrein te houden. Een primeur, omdat deze club nog niet eerder een F3K-wedstrijd heeft georganiseerd, maar de MVA heeft wel ervaring met het organiseren van modelvliegwedstrijden. Het veld is wellicht (onbewust) bij velen van jullie bekend omdat het zichtbaar is ten oosten van de snelweg A27, net ten noorden van de afrit 36, N305 richting Nijkerk en Zeewolde.
Na afloop van de wedstrijd wordt, bij genoeg interesse, een BBQ georganiseerd, dus komt allen naar Almere! De MVA ontvangt jullie graag op 14 juni!

Meer informatie over deze wedstrijd vindt u hier.

Laatst bewerkt door een moderator:
Winnen !!

Hoi Franck,

Ik doe niet eens mee, mag je van geluk spreken !! :banana: :banana: ha ha
Wel heel leuk als je komt !!!

groet,
Frank

Nee, ik ben ze nu aan het plaatsen. 1 moment (we vliegen ze overigens allemaal als we 10 taken vliegen)

Leuke en leerzame dag vandaag. Mooie klassering ( één na laatste)
MVA bedankt voor de gastvrijheid en organisatie. Was Top! Ook Jorn bedankt voor mede organiseren.
Smaakt naar meer en de volgende keer de mannen van Mooiberg zoek vliegen:)

Smaakt naar meer en de volgende keer de mannen van Mooiberg zoek vliegen:)

Hahaha :D zo ist ! Was leuk je weer te zien, en een geweldige dag. HArdstikke bedankt allemaal !

.....Jammer dat Franck niet in vorm was overigens.

Supertof dat je mn timer / coach wilde zijn in de laatste taak ! Enneuh....Ik voel me sinds vandaag behoorlijk nederig ;-)

We zijn nog lader tegengekomen in het clubgebouw. Die heb ik nu meegenomen. Van wie is ie?

Die is van Huey !!

Ojee ! Die is inderdaad van mij....stom zeg !

Geweldige dag gehad, ik ben niet gewend om zo veel op 1 dag te gooien...ben helemaal af !

Iedereen erg bedankt voor deze dag, zowel de organisatie als alle timers/coaches de me hebben geholpen vandaag.

Back