F3K wedstrijd Almere 3 september 2016

Je hebt inderdaad een probleem bij een oneven aantal. Fijn als 'Bankzitter' wil komen. Ik hoop dat hij bij anderen kan timen en dat ik een beroep op de reguliere piloten als werpers mag doen.

Kan iemand vertellen hoe de regels geïnterpreteerd worden als het gaat om aflastingen tgv de windverwachting ?

Dit is nu de verwachting:

f7a168cdc085a96110e546778bd263e2.jpg

De basisregels voor afgelasting staan hier, maar het blijft een lastige beslissing. Gelukkig hebben we Jeroen Kole aangesteld als Chef-Weer, in overleg met hem komen we tot een besluit. Vanmorgen was de voorspelling nog negatief, nu lijkt het weer redelijk te worden. Het wordt dus afwachten tot vanavond 20:00 uur om de laatste weersvoorspellingen erbij te hebben.

De basisregels voor afgelasting staan hier, maar het blijft een lastige beslissing. Gelukkig hebben we Jeroen Kole aangesteld als Chef-Weer, in overleg met hem komen we tot een besluit. Vanmorgen was de voorspelling nog negatief, nu lijkt het weer redelijk te worden. Het wordt dus afwachten tot vanavond 20:00 uur om de laatste weersvoorspellingen erbij te hebben.
Geen optie om eventueel naar de zondag uit te wijken???

Het is jammer maar helaas. De wedstrijd verzetten zie ik niet zitten, omdat de club dan ook beschikbaar moet zijn, sommige mensen die zich ingeschreven hebben kunnen misschien niet (zoals ikzelf) en andere piloten kunnen juist misschien wel. Daardoor zal de hele loting van deelnemers hopeloos in de war komen. Praktisch zorgt dit voor zoveel problemen dat ik het niet waar kan maken op op zo'n korte termijn de planning van de wedstrijden om te gooien. We zullen wat in moeten plannen op de reserve data aan het eind van het jaar.

Ik nodig iedereen uit om zondag naar veronica te komen om lekker onofficieel te all uppen;) Hoogstwaarschijnlijk een van de laatste dagen dat we er nog kunnen vliegen, jammergenoeg willen ze er gaan bouwen;(
Bij redelijk weer zal er vanaf 13.00 ongeveer gevlogen worden;)

Ik nodig iedereen uit om zondag naar veronica te komen om lekker onofficieel te all uppen;) Hoogstwaarschijnlijk een van de laatste dagen dat we er nog kunnen vliegen, jammergenoeg willen ze er gaan bouwen;(
Bij redelijk weer zal er vanaf 13.00 ongeveer gevlogen worden;)

Als t morgen een beetje aardig weer is lijkt dat me wel leuk! Wie komen er nog meer?

Back