Je hebt inderdaad een probleem bij een oneven aantal. Fijn als 'Bankzitter' wil komen. Ik hoop dat hij bij anderen kan timen en dat ik een beroep op de reguliere piloten als werpers mag doen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geen optie om eventueel naar de zondag uit te wijken???De basisregels voor afgelasting staan hier, maar het blijft een lastige beslissing. Gelukkig hebben we Jeroen Kole aangesteld als Chef-Weer, in overleg met hem komen we tot een besluit. Vanmorgen was de voorspelling nog negatief, nu lijkt het weer redelijk te worden. Het wordt dus afwachten tot vanavond 20:00 uur om de laatste weersvoorspellingen erbij te hebben.
nou we kunnen natuurlijk wel ergens een onofficiële wedstrijd doen... Als t maar niet in Meppel is ;-)Zondag maar doen dannn...??
Ik nodig iedereen uit om zondag naar veronica te komen om lekker onofficieel te all uppenHoogstwaarschijnlijk een van de laatste dagen dat we er nog kunnen vliegen, jammergenoeg willen ze er gaan bouwen;(
Bij redelijk weer zal er vanaf 13.00 ongeveer gevlogen worden![]()
Als t morgen een beetje aardig weer is lijkt dat me wel leuk! Wie komen er nog meer?
Ik ga zo rijden vanuit Rotterdam regio.Geen idee wie er komen, ikzelf en jaap zijn zeker vd partij, meestal komen er nog wel wat mensen bij mooi weer...