F3K-wedstrijd Dokkumer ModelvliegClub, 25 juni 2011

Denk het niet maar tjonge, wat was Alex ongelofelijk goed in ronde 6.
Bij dit soort weer 2 keer een 3.30 minuten vliegen, petje af, ik kan het niet (nog niet:D)

Loet

Thuisvoordeel????

De laatste ronde in Malden was het andersom en werden zowel Peter als ik door jou weggevlogen. De goede lucht was er. Je moest het alleen nog even vinden.

dokkum was dit jaar in een woord de beschrijven: NAT

toch ging het wel redelijk. Mini's keer voor de gein meegedaan. Maar met een mini die je niet voluit durft te gooien omdat deze te zwak is en een te klein kielvlak heeft kom je niet heel ver. Gewoon meedoen om het deelnemers aantal was omhoog te halen. Tijden begin 3e taak toch een geprobeert om iets harder te gooien wat dus helemaal mis ging. Frans wist nog vol trots een tijd van 2 seconden te roepen maar helaas wel een buitenlanding :lol:

In de f3k klasse ging het al een stuk beter. Uitendelijk als 5e kunnen eindigen.Weer een persoonlijke top. Terwijl ik voor mijn gevoel juist niet lekker stond te vliegen. Tijdens laaatste/voorlaatste een goede vlucht van 3.10. Helaas daarna na een redelijk vlucht een buitenlanding (te licht gevlogen) gemaakt en daardoor veel punten laten liggen. miste net 1.5 meter tot het lint. Helaas wel 1.5 meter te veel. uiteindelijke resultaat was niet verkeerd. Alleen op die plekken punten laten liggen. Volgende keer gaan we voor de 4e plaats? :lol:

organisatie en dokkumer modelvliegcub bedankt voor de goede organisatie en lekkere soep in de middagpauze!

Tijdens laaatste/voorlaatste een goede vlucht van 3.10. Helaas daarna na een redelijk vlucht een buitenlanding (te licht gevlogen) gemaakt en daardoor veel punten laten liggen. miste net 1.5 meter tot het lint. Helaas wel 1.5 meter te veel.

trouwens prima coaching van Theo om direct te roepen dat je na de buitenlanding niet opnieuw moest starten, had je dat wel gedaan dan was je ook je 3.10 kwijt geweest en had het je nog meer punten gekost.

trouwens prima coaching van Theo om direct te roepen dat je na de buitenlanding niet opnieuw moest starten, had je dat wel gedaan dan was je ook je 3.10 kwijt geweest en had het je nog meer punten gekost.

klopt.. op dat moment baalde ik zo erg dat ik snel opnieuw wou starten. gelukkig riep Theo op tijd om neit te herstarten en daarmee mijn 3.10 weg te gooien. Er was namelijk nog maar 2 minuten werktijd dus die score had ik niet meer kunnen verbeteren. Volgens Theo had het me misschien wel een 4e plaats gekost. Dat kunnen we pas zien als de scores op internet staan. Leermomentje voor de volgende wedstrijd (German Opens)

Heb gisteren nog even kunnen spelevliegen. Wat een dag zeg, mooi weer, warm en met veel thermiek. Aan het eind van de dag heb ik nog even mijn ELF in de sloot gedoopt, gelukkig niets aan de hand. het gebeurde aan het eind van een vlucht waarbij ik wel 5 minuten tussen de 15 en 20 meter hoog bleef hangen. Leuk en spannend!

Denk het niet maar tjonge, wat was Alex ongelofelijk goed in ronde 6.
Bij dit soort weer 2 keer een 3.30 minuten vliegen, petje af, ik kan het niet (nog niet:D)

Loet

Thuisvoordeel????

De laatste ronde in Malden was het andersom en werden zowel Peter als ik door jou weggevlogen. De goede lucht was er. Je moest het alleen nog even vinden.

nog zo'n posting en ik ga F3J vliegen............

zal ik de volgende keer is een foto maken van jou oude busje:)
dat rode busje zit helemaal vol met verkeerd geplaatste stickers

Onderweg gesignaleerd

P1030215.jpg

Je moet wel een ongelofelijke hark zijn om ons mooie F3K symbool op deze manier op je auto te plakken. Zelden zo iets doms gezien....

De uitslag van Dokkum is verwerkt zie: StandenNK2011 - F3K Nederland
In Swalmen wordt het podium van het NK bepaald, het volgende is nog mogelijk:

- De strijd om de eerste en tweede plaats gaat tussen Alex en Loet.
- De strijd om de derde plaats gaat tussen Peter en Arjen.

Bas

Laatst bewerkt:
Ik zie dat ik Jasper wel moet verslaan in Swalmen, anders mag ik niet doorstromen naar de F3K klasse. Ik wil volgend jaar wel met de grote jongens spelen!

Ik zet altijd de score's per ronde op de site. Dokkum komt er vanavond op te staan. Mario gaat nog een verslag schrijven en ik wachtte daar even op.

Ik kan natuurlijk het totale programma op de site zetten. Kan je zelf een beetje stoeien met de score's. De files zijn echter nogal groot en ik wil ze dan ook niet eeuwig op de site laten staan.
Wat ik zal doen is ze voor het lopende jaar downloadable zetten en begin 2012 haal ik ze er dan weer af om plaats te maken voor de nieuwe files

Back