F3K Wedstrijd Malden 21 februari 2015!

Bas,
Helaas niet. Maar jij was al verdwenen dus ik heb je hengel Nog. Zowel die van mij als die van Dennis hangen Nog in de boom.

Schuilen tijdens de bui in de hangaar van de NijAC.

e8vkhi.jpg

316ko43.jpg

2a7hlyg.jpg

Bas,
Helaas niet. Maar jij was al verdwenen dus ik heb je hengel Nog. Zowel die van mij als die van Dennis hangen Nog in de boom.
Wat balen Robert, ik zou echt opzoek gaan naar een plaatselijke boomverzorger. Ik zag het gisteren aan het eind van de dag niet meer zitten om de boom in te gaan. Misschien moet ik toch standaard mijn klimset mee gaan nemen naar bepaalde wedtrijden....

Top, leuk om te zien dat Martin woord heeft gehouden!!! De verkoopprijs voor mijn oude tantalus was op voorwaarde dat hij een wedstrijdje mee zou doen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Zaterdag helaas 2 modellen achtergebleven in de boom,
Zondag weer naar Malden gereden met een ladder en een vishengel van 10m, die van Dennis gelukkig kunnen bevrijden van zijn benarde positie, die van mij helaas niet. Contact gehad met PKS boomverzorging, bleek een vriendelijke man te zijn die zelf ook vloog op het zweefvliegveld en het terein goed kende. Hij was alleen helaas niet in de buurt. Gelukkig kreeg ik bericht van hem vandaag dat de dlg weer beneden is en in goede handen. Gelukkig maar :)

117ffq0.jpg

Lijkt wel of die voor de bomen vliegt;)

Ik zei namelijk nog in de ochtend toen ik timer was, dat die beter diepte zag dan ik. Vliegt die daarna twee kisten de bomen in.

Goed bericht! Op naar de volgende TOP-score....
Blij ook dat er niets in de standen veranderd is na controle van de scores..
Was een leuke dag!

Back