F3K wedstrijd Swalmen, 19 april 2015

'De Stootkop' te Swalmen nodigt ons op uit om op zondag 19 april voor de allerlaatste keer (ja, nu echt) een F3K wedstrijd op het, voor velen onder ons, wel bekende veld aan de Kroppestraat te vliegen. Aan het eind van april verliest 'De Stookop' definitief dit terrein en het zal dus een van de laatste wedstrijden op dit legendarische veld zijn. laten we er met z'n allen er een mooie wedstrijd van maken!

Meer informatie over deze wedstrijd vindt u hier.

Het bezoek kan dus om 20:00 komen. Want jij gaat natuurlijk gewoon naar die wedstrijd om vervolgens samen even een pint op je verjaardag te doen. ;)

Ik zou graag langs komen en kijken, maar niet mee doen. Mag ik ook gewoon een beetje gooien misschien?
En Bart, sleep Frank gewoon mee joh! Verjaardagsfeestje!

Gezellig Frank! Gewoon appeltaartje mee, je hoeft er niet zo veel werk van te maken hoor!
Ik ben jarig, neem je dlg mee, ik zeg nog niet wat we gaan doen ;-)
De vraag is natuurlijk.... Wat wil je voor kado ?
Dat vergt wat handig plannen natuurlijk! Anders komt iedereen met een staartsetje Aan ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Naja nu je 't zoo brengt Niels.....mn APK van mn auto valt zwaar duurder uit dan gepland....dus een bij elkaar geraapte NK waardige dlg als kado zou niet gek zijn ;-) Rompje heb ik al ! En anders blijft het de leenalus voor het NK dit jaar ! (ook niet verkeerd hoor)

mn aanwezigheid vraagt overigens nog serious praatwerk naar thuis van mijn kant ....mgoed ;-)

mn aanwezigheid vraagt overigens nog serious praatwerk naar thuis van mijn kant ....mgoed ;-)

Eigenlijk zeg je dus dat jij al om bent maar je vrouw nog niet;)
Blijven herhalen Frank, dat werkt in de reclame ook goed!

Ik zou graag langs komen en kijken, maar niet mee doen. Mag ik ook gewoon een beetje gooien misschien?
En Bart, sleep Frank gewoon mee joh! Verjaardagsfeestje!

Hallo Mark,

Natuurlijk ben je van harte welkom om te komen kijken. Tijdens de wedstrijd vliegen is echter niet toegestaan, omdat dit verwarrend kan werken en misschien een bepaald deel van de piloten bevoordeeld. Tijdens een pauze is dat natuurlijk geen probleem, maar dat is meestal een halfuurtje rond 12 uur.

Wel gezwllig als je langskomt!

Mvg, Jorn

of gewoon lekker meedoen Mark, niets is leerzamer als samen met een hele groep vliegen en daar dingetjes van afkijken ;)

Inderdaad, Robert maakt een goed punt! Schroom niet om je op te geven, je kunt er heel veel van leren door mee te doen. En het is nog leuk ook!

eens!!!!!
als je een bocht kan maken, en kan landen op een manier dat je kist nog een keer te gebruiken is gewoon mee doen en je inschrijven

je leercurve is bizar met iemand naast je, en als je het niet prettig vind om in een wolk kisten vliegen, gewoon lekker de andere kant op gaan!

een dagje wedstrijdvliegen met een ervaren timer naast je en je wilt nooit meer anders

Idd, gewoon meedoen, als t je te spannend wordt kan je altijd nog passen, niemand zal je erop aankijken hoor;)
Bovendien is er op wedstrijden ook een heel leuke, gezonde competitie onderling op alle niveau's. De strijd om de laatste plaats is een beruchte en in het midden-segment is er ook meer dan genoeg sportieve strijd aanwezig!
Gezelligheid, leren en wat competitie, met wat geluk ook nog soep en broodjes;)

Ok, ga me inschrijven!

Begrijp ik dat het een trend is je verjaardag te plannen op een F3K wedstrijddag? lol!

Ik heb twee jaar geleden in Bergeijk met Franck fantastiese worstenbroodjes gehaald dus ik hou me aanbevolen ! ;)

Hahahah :thumbsup:

En idd Mark, geef je gewoon op, ik heb vorig jaar maar een paar wedstrijden meegevlogen, en heb echt zo-veel opgestoken, (en ik ben niet een laatste geworden !! :-p)

Dus opgeven en gewoon een paar wedstrijdjes meevliegen !

Back