F3K wedstrijd Swalmen, 19 april 2015

(en ik ben niet een laatste geworden !! :-p)
Vandaar dat je vroeg of ik meedeed.....

Ik kom misschien ook.
Ik ben slecht in namen, maar niet in gezichten.
Vorige keer sprak ik iemand die ook een Elf had en die had hij verkocht op Terlet. Althans dat dacht hij. Hij had een extra nose-cone...

Zou hij die mee kunnen nemen?
Of liever de hele Elf. Ik wil wat dingen weten over het gewicht.
Ik snap niet dat de mijne 98 gram is (ik heb geloof ik wel pech met een vleugel van 52 gram).Zoals ik hem gemaakt heb zou die een stuk lichter moeten zijn dan andere elfjes.....

Weet iemand of die cone lichter (na) te maken is dan origineel?

Laatst bewerkt:
Als je een extra cone hebt kan ik kijken of ik van die beschadigde een malletje kan maken, en dan een nieuwe maken uit glas, armide of koolstof.

Als je een extra cone hebt kan ik kijken of ik van die beschadigde een malletje kan maken, en dan een nieuwe maken uit glas, armide of koolstof.

Há Joris... bedankt vast.
Carbon valt af vanwege de antenne die bij mij dus voorin zit.

Aramide of glas dus....
Ik ben benieuwd of dat dus lichter kan.

Ik heb nog dat breadboard liggen...
...en ook je handschoenen (steeds vergeten te zeggen)

toevallig zat ik daar gister ook al over na te denken, dat elf cone'tje
mischien dat je wel zo handig bent om een coax kabeltje eraan te solderen om zo de antenna buiten de romp te halen? (k heb hier nog zo'n los coax kabeltje van een ingekorte ontvanger antenna als je dat wilt)

Ik vind zo'n antenne zo lelijk....
Aramide is ook beter... Het gaat hier om puntsterkte en niet om treksterkte...
Wordt ook nog doorzichtig... ;-)

full

Lastig gooien hoor......

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat ik me heb opgegeven voor de wedstrijd a.s. in Swalmen, maar ik krijg na het invullen van het formulier geen bevestiging per e-mail. Klopt dat?

Holy moly wat een hoop eerste indrukken op zo'n wedstrijddag. Heb bijzonder veel geleerd en haak voor een aantal volgende ook aan (die binnen een uur afstand bereikbaar zijn).

Dan alleen voor de hulp, leerzame tips en de uiterst goeie sfeer. Tot snel!

Leuk dat het goed bevallen is, Mark! Binnenkort is er weer een wedstrijd in Mill, dus ik zou zeggen: Geef je op!

Pfff, idd bas, dat was lekker gesmeten en ik ben super blij met mijn 1e 1e plaats bij de fullsizers!!Ik begon gelijk lekker en heb dat maar niet meer losgelaten, beviel wel;) mn nieuwe tantalus dp bevalt me erg goed, gooit lekker en draait op een schapescheet weg..(koeien staan er niet op veronica;))
Wat een wedstrijd, super weertje, hoop deelnemers, soep met broodje knak ,gezonde competitie en gezelligheid.
Helaas voor uberpechvogel jaap dat nu net bastiaan gooide toen ie erboven vloog met zn nieuwe kist...enorme knal, toen nog 1, dat was de romp die in de grond klapte...vleugel dwars doormidden. ellende voor beide piloten, hoewel bastiaan zn kist nog reparabel was. verder heb ik nog een tweagle zien afstorten ergens in het bos, ook ellende maar gelukkig terug gevonden met niet al teveel schade.....gelukkig zijn we wat gewend als bikkelharde dlg-ers, niet;)
Al met al een voor mij een heel geslaagde dag, rest mij niets anders te schrijven dan; TANTALUS FOREVER!!

Back