robert14
Forum veteraan
Ik denk dat de slope soarer het best goed zou doen in swalmen..Waar ga je mee vliegen op Swalmen?Kan ik me alvast mentaal voorbereiden.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat de slope soarer het best goed zou doen in swalmen..Waar ga je mee vliegen op Swalmen?Kan ik me alvast mentaal voorbereiden.![]()
Waar ga je mee vliegen op Swalmen?Kan ik me alvast mentaal voorbereiden.![]()
Stobel is goed voor ons, als je wint komt het door de stobel en als je verliest ligt het aan jou....Ik speel geen rol van betekenis in dit kampioenschap dus het zal wel de Stobel worden.:bad-words:
Morgen, zaterdag, vertrekken Robert, Rob, Arnold en ik al naar Swalmen. We gaan smiddags bij de Stootkop vliegen en in de buurt op een camping overnachten.
Nog meer liefhebbers??
Maar niet op F3K.nl, en dat is het officiële medium!!!!!!!Ik heb het aanvangstijdstip in de beginpost aangepast.
Alex 1e, om misverstanden te voorkomen laat ik de rest ff weg, ik ga ervan uit dat de standen binnenkort worden gepost.Hoe is de wedstrijd gelopen?
Henk
En jij nog bedankt voor de moeite! Fijn dat het zo even tijdens de pauze konNiet vergeten dat we er weer een aantal piloten met brevet erbij hebben.
Jeroen, Jasper, Frans H, Vincent, Daniel, Bastiaan en Dennis hebben het oh zo gewilde papiertje kunnen bemachtigen.
Mannen alle gefeliciteerd.