F3K Wedstrijden

Meer een vraag uit interesse. Waar word de wedstrijd in Leiden gehouden en is deze vrij toegankelijk om te komen kijken?

Bernard

De locatie weet ik niet, die komt straks wel hier te staan of op F3k

Kijken is altijd leuk! En natuurlijk welkom!

Let wel op dat mensen niet altijd tijd hebben om uitgebreid uitleg te geven, bij een wedstrijd volgen rondes elkaar snel op en soms moet je na het vliegen meteen weer iemand timen.
Maar er zijn altijd mensen aanwezig die wat uitleg kunnen geven, vraag gewoon even wie daar tijd voor heeft. Misschien moet je het een paar keer proberen!
Spreek mensen die aan de kant staan als een ronde eenmaal loopt, die hebben vaak 10 min tijd voordat de volgende ronde start.
Als je al dlg vliegt veilig kan starten en landen dan zou ik adviseren om lekker mee te doen! Niet om het winnen maar gewoon veel leren!

DLG vliegen doe ik (nog) niet. Weet wel wat het inhoud en heb af en toe wel s zo'n model bestuurd maar was gewoon benieuwd hoe zo'n wedstrijd gaat.

En Leiden is redelijk in de achtertuin vanuit Den Haag. Ik houd de website in de gaten.

Bernard

Voor mij zal het DLG vliegen, voor erbij zijn. Ben verslingerd aan Vrije Vlucht en dat zal nooit veranderen. En ik kan er mooi wat bouwtechnieken op uitproberen die ik voor VV ook nodig heb.

Bernard

Back