Idd een zeer mooie dag, 2 2e hands kisten zijn van eigenaar gewisseld en de behandelde punten hebben direct hun vruchten af geworpen. Martijn is eigenlijk geen beginner meer, de roestige randjes vliegt ie er binnen no time af en een full size is onderweg. Maak je borst maar nat want vandaag heeft ie 10 minuten gevlogen met een 1m dlg-tje! Verder heeft jaap 2 heren geholpen met bij de een hoger te gooien en de ander helemaal van scratch te leren gooien. Heeft ie gewoon gefixt

een uurtje of wat later zag ik beide heren met zeer brede glimlach genieten van hun vliegen! de winst die onze oudste deelnemer(70!) na vandaag op zijn worp heeft behaald was zeker de moeite waard! Iets minder grote opkomst dan andere keren maar wat ons betreft een zeer geslaagde dag.
Over de drone; was mij helaas niets over bekend, jammer , ik had er graag even doorheen gevlogen

Gekkigheid natuurlijk, maar de strekking is duidelijk. Niet meer doen idd. Alles wat er namens f3k nederland op Terlet gebeurd is met toestemming van Etienne en Jeroen. Geen toestemming van hen betekent dat er absoluut niets gevlogen wordt op Terlet, laat dat duidelijk zijn. Op deze manier blijven we welkom op deze prachtige locatie, we hebben wat dat betreft als f3k nederland een behoorlijke uitzonderingspositie de we uiteraard graag willen behouden!
rest mij niets anders te zeggen dan dank voor de volgende personen ;
Etienne
Jeroen
Jaap
Heren bedankt voor de toestemming en medewerking!
Iedereen die er was vandaag, bedankt voor de komst, ik hoop dat jullie ook een topdagje hebben gehad!
f3k forever.