F3M Bertrix

In torque heeft men gas servo het begeven en motor viel uit.
En op zijn pootjes geland,alleen wat veel te hard.Vrij veel schade maar we zijn hard aan het werken en zaterdag vliegt die terug!
Shit happens

vleugels van extra zijn volledig bespannen.
Enkel de romp nog.Alle inbouw is klaar dus romp schuren en folieen en terug inbouwen.
Dus ook nog wel wat werk maar niet echt veel.Ik schat eind mei de maiden

nu is het zo dat bij men Yak de servo mee op de motorplaat staat welke op rubbers staat.
Nu is het tandwiel gewoon over.Er iss er één dat niet uit metaal is,het is ook geen plastic.
Maar nu weet ik niet goed welke servo ik er best voor kan gebruiken.Wil zoiets wel graag voorkomen.

Laatst bewerkt:
2793_1055752713657_1221026171_1872453_5404439_n.jpg

Maar nu weet ik niet goed welke servo ik er best voor kan gebruiken.Wil zoiets wel graag voorkomen.

Lastig, ik gebruik zelf veel verschillende; Hitec 645, JR8311, JR8822. Wel alles metal gear, maar heb niks op rubbers staan.

Als je motor op rubbers staat moet je je servo op de plaat monteren waar de motor opstaat anders heb je bijna altijd problemen... (zo had ik het op mijn knol).

servo stond op de motorplaat, dit is nu de 2de maal het gebeurt, eerste keer met meer geluk.

bij Gert zijn het echt de tandwielen die eraan gaan, eerste keer bleef de motor van de servo gewoon doordraaien, zaterdag kon je de hevel gewoon heen en weer bewegen.

Gert, het is kort dag om te experimenteren maar ik zou toch aan een flexibele kabelaansturing denken. Hier heb ik jaren zonder problemen mee gevlogen in verschillende kisten.

Als hij op dezelfde plaat als de motor staat kan het normaal toch geen trillingsprobleem zijn... raar.

Ik heb gewoon een 3003 ofzo op de gas, als je motor vast staat geeft je gas servo weinig of nooit problemen eigenlijk, ik denk zelf dat het beter is een minder nauwkeurige servo op de gas te zetten die heeft geen last van de trillingen :-)

heb nog nen 7955 tg liggen,die gaat er even op omdat ik niets anders meer heb liggen.
Ja peter,maar nu staat het bij u toch ook rechtstreeks!?

Laatst bewerkt:
ja maar servo tegen motorspant van de romp en motor ook vast.

ik zou toch maar geen digitale servo gebruiken, ik kijk morgen wat ik nog in aanbieding heb. Een chinees van de angel interesseert je niet zeker ? metal gear.

Back