F3M te Brecht 27/09/2009

Op 27 september vind op onze club de laaste F3M wedstrijd van het seizoen plaats.
Voor al diegene die geinteresseerd zijn en/of willen meedoen zijn deze welkom.

Adres; vriesweg te Brecht

www.decondors.be

op 5-10 min rijden van het veld; Highstreet dus ge kunt vrijdags al beginnen. :-)

Momenteel zullen er al 3 nederlanders meedoen.Ben benieuwd welke er nog zullen komen.
Alex had het ook eens gezegd paar maand geleden.

Alex had het ook eens gezegd paar maand geleden.

Klopt, onder voorbehoud van tijd, ben nu druk bezig met het huis inrichten (en de laatste verfklusjes enzo) maar het gaat 'm niet worden, heb nog geen enkele keer het programma gevlogen.....

Pfuuu jij bent sneller dan ikzelf mijn eigen bericht kan aanpassen:D

Goed hé
102.gif

Alexxzzz kom he... Ik heb het al sinds Tongeren niet meer gevlogen en ik vlieg dan nog met een andere kist waar ik nog nooit heb mee gevlogen...

Dus je hebt geen enkele reden meer.... :-)

Hey,

Ik heb helaas nog niet de skills om op het België's niveau mee te vliegen.

Ik kom lekker nog een keertje kijkend ervaring op doen.
Ik wapen we van de winter met een schitterende kist (ja zonder Richtingroer pas hij in de auto :cool:) en kom ik volgend jaar na flink wat training meevliegen (neem ik Daphne ook gezelig mee ;), speciaal voor Kurt)

Tot van t weekend.

Groeten,
Jeroen

Laatst bewerkt:
ach jeroen,maakt niet uit.Doe gewoon mee en zie wat het zegt.
Je moet er plezier in hebben en eruit leren.En als je komt zal dat zeker gebeuren!

ach jeroen,maakt niet uit.Doe gewoon mee en zie wat het zegt.
Je moet er plezier in hebben en eruit leren.En als je komt zal dat zeker gebeuren!

MMM,

zal er eens een nachtje over slapen.:sleepy:

Groeten,
Jeroen

Ps, je had gister mijn auto moeten zien: staartwiel in de asbak en motor tegen de achterruit :cool: Maar het paste wel

Als ik zo hoor wie er allemaal al op zaterdag komt, 't gaat feest worden denk ik.

Maar Gert, gij hebt huisarrest dus geen Highstreet voor jou.

ik heb al een stapel hout klaarliggen voor het kampvuur. Wie brengt de marchmellows (of hoe heten die dingen) mee ?

Back