F3M te Brecht 27/09/2009

kist is bij mij toegekomen, dus eigelijk zou ik de eer moeten hebben om hem in te vliegen.

maar waarom moet dat bij ons gebeuren ?

donderdag is het bestuursvergadering, ik leg het voor.

Zolang er maar aan het geluid gedacht word alex.Daar krijg je immers ook punten voor.
Voor invliegen zal je wel bericht krijgen van Peter.

In denk dat er een tamelijk deelnemersveld zal zijn;

Inter;+/- 9man (Bert,Brice,Kurt,GIBI,JVDO,Gert,Geoffrey,Sam,Kevin)
Nationaal: +/- 2man (Timen,Kurt)
Novice: +/- 7man (Wannes,Christophe,Hans,Alex,Jeroen,Jurrien,Remke,Stefan)

Dit is ongeveer wat ik denk dat er zal zijn

Laatst bewerkt:
Zolang er maar aan het geluid gedacht word alex.Daar krijg je immers ook punten voor.

Ik neem de Knol Extra mee, daar kreeg ik bij Someren F3A-X 7's en 8'en voor qua geluid, dus ik denk dat dat geen probleem zal zijn toch?

Vlieg zeker ook novice mee, doch klein probleem, mijn xtreme comp sukhoi ligt even in panne. Zou ik de novice kunnen/mogen vliegen met een sebart katana 120 (187m * 187m). Ik weet dat er in Bertrix ook iemand met een giles van 1.8m vloog in de novice.

Stefan

Voor invliegen zal je wel bericht krijgen van Peter.

In denk dat er een tamelijk deelnemersveld zal zijn;

Inter;+/- 9man (Bert,Brice,Kurt,GIBI,JVDO,Gert,Geoffrey,Sam,Kevin)
Nationaal: +/- 2man (Timen,Kurt)
Novice: +/- 7man (Wannes,Christophe,Hans,Alex,Jeroen,Jurrien,Remke)

Dit is ongeveer wat ik denk dat er zal zijn

Doet Remke ook mee ja?

Gezellig :)

Groeten,
Jeroen

stefan,

mail zo vlug mogelijk Patrick hiervoor, mijn goedkeuring heb je voor zover dat enige waarde heeft.

Wie reeds op zaterdag wil komen, graag even een seintje. Kunnen we eventueel BBQ of iets anders plannen.

@Alex,dat geluid is goed.

@Jeroen;ja Remke komt mss ook af,ook zonder training.Maar heeft zaterdag nog andere plannen.Het zal ervan afhangen of hij zondag vroeg uit bed kan. :-)

ik wil zaterdag metselen met mijn schuur(anders kan ik mijn modellen niet stallen)
zaterdag avond nog een buurt bbq.
dus dat wordt onderweg naar belgie slapen als het tegenzit.

remke

Back