F3P-model voor AFPD.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dit jaar te weinig in een hal gevlogen in verband met werk in het weekend<O:p</O:p
de figuren op het filmpje zijn nog niet zo strak als ik ze wil hebben<O:p</O:p
Dus ik moet nog veel meer in het echt in een hal oefenen om een beetje constante F3P niveau te halen en mijn indoor shockflyer die ik nu heb weegt nog net iets te zwaar voor wedstrijdniveau ik ben op dit moment nieuwe(lichter)shockflyer aan het maken.

<O:p</O:pAangezien we bij ons op de fabriek waar ik werk<O:p</O:p
dit jaar in de maanden December/januari/februari de machines reviseren/aanpassen en onderhouden wat in de rest van het jaar niet meer lukt wegens de productie.<O:p</O:p
<O:p</O:p

Zal het mij dit jaar gezien de voorlopige werkrooster niet<O:p</O:p
gaan lukken mee te gaan doen de met de 4 F3P-C mee te doen <O:p</O:p
Misschien dat ik bij de wedstrijd van Loon op zand nog even kom kijken omdat ik daar vlak bij nog machine onderdelen moet ophalen rond die tijd.

maar ik ga nu weer gezien het mooie weer(terwijl ik dit typ) bij ons op het moment even vliegen met mijn twinstar en mijn buiten shockflyer Ikarus superstar.

<O:p</O:p

Laatst bewerkt:
ik ben ook op zoek naar F3P modelletjes voor AFPD :)
de knuffel is al een serieuze vooruitgang dan de andere rommel dat ik op internet had gevonden, bedankt !
weten mensen er nog andere? :)

grtz

Die Yak vliegt imo echt beter dan die knuffel en ook meer als een echte shock. Moet je 'm wel wat lichter maken (120~140 gram) en de utislagen van met name rolroeren terugbrengen.

De knuffel heeft couplings die de echten niet hebben en bv. ook meer down nodig in rugvlucht. Vliegt uit zichzelf niet meskant recht.

(deze dus: http://rc-sim.de/downloads/afpd/flaeche/pat/shockyak54.zip)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back