F3P seizoen 2007/2008

Discussie in 'F3P' gestart door Alexzzz, 19 sep 2007.

  1. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Zo, het nieuwe f3p seizoen staat weer voor de deur, ik hoor al veel geluiden van mensen die druk aan het voorbereiden zijn.

    Langs deze weg vraag ik me af wie van jullie komend seizoen (weer) meedoen en in welke klasse?

    Ik zal de spits afbijten, zelf ga ik voor f3p-c en ik ga m'n plek verdedigen in de aeromusical :lol:

    Wie volgt?

    Grt.

    [​IMG]
     
  2. Robinio

    Robinio

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    973
    Locatie:
    Deventer
    Jup, f3p-b weer
     
  3. Erik 3D

    Erik 3D

    Lid geworden:
    21 feb 2007
    Berichten:
    728
    Locatie:
    Wormer
    Ik ook F3P-B
    groeten van Erik
     
  4. hezik

    hezik Guest

    Als ik mee zou doen, zou het de C klasse worden, maar ik ben er nog niet uit. Reken vooralsnog maar niet op mij, maar het kan verkeren :)
     
  5. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    @Henri; wat ook goed helpt bij de voorbereiding is een goede simulator, zo ben ik ook urenlang bezig geweest, het scheelt je 90% van het leerproces in de zaal zelf....

    Grt.
     
  6. hezik

    hezik Guest

    Simulatoren en ik zijn tot nu toe geen vrienden.. ik heb Realflight G3 met alle addons, maar daar zit voor zover ik weet geen indoorhal of toestel bij. Zelfde geldt voor Aerofly.

    Mijn computer trekt het waarschijnlijk ook niet, ik ben geen gamer, werk nog op een AMD XP2200+ met een niet zo snelle geforce kaart.

    Als ik ga vliegen met een sim, zit ik al snel naar een klein stipje in een groot blauw vlak te kijken, zonder enige referentie van wat boven/onder of links/rechts is.
     
  7. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Kun je geen hallen downloaden dan? Ik vlieg al een aantal jaar met Reflex XTR en heb zo'n beetje alle indoorhallen die er zijn, zo ook de shockflyers. Overigens, ik werk nog steeds op een Pentium 4 met een 1.8 processortje erin en een videokaart met 64mb geheugen, en het gaat heel aardig nog hoor (pc is al dik 5 jaar oud)

    Grt.
     
  8. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Ik ben er dit jaar weer bij, F3P-C.

    Ik oeven met AFPD, indoor vind ik toch niet realisties, de modellen dan. het programma goed in me hoofd krijgen doe ik met een 3m extra 330 buiten (monument valley) verder buiten vliegen met een shock, windstille avonden. Maar binnen vliegen is toch echt een must, een paar vluchten daar is maanden buiten waard.
     
  9. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.470
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    ik in C en AM
     
  10. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Wordt weer druk in C geloof ik :D Ik ben ook erg benieuwd hoe de doorstroom is van B naar A, aangezien ik volgend jaar in ieder geval naar B wil....

    Grt.
     
  11. Jeroen van Gog

    Jeroen van Gog

    Lid geworden:
    27 sep 2004
    Berichten:
    947
    Locatie:
    Sprang-Capelle
    F3P-A en Aeromusical voor mij.
     
  12. 3w_flyer

    3w_flyer Guest


    Er is blijkbaar ook geen of weinig doorstroming van C naar B.
     
  13. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Wat ik heb begrepen van de C vliegers van vorig jaar is dat inderdaad zo, dat is voor mij ook een reden om in C te blijven, anders zit ik tussen de B' ers die vorig jaar ook al meededen waardoor ik dus geen/weinig kans maak om niet steeds laatste te worden....

    Grt.
     
  14. 3w_flyer

    3w_flyer Guest

    tja Alexx dat hangt toch volledig van jezelf af of niet ?

    Voor jezelf de lat altijd ietsjes hoger leggen en doelgericht trainen. AM is leuk maar dit mag niet je focuspunt zijn. Alhoewel je hierdoor wel wat meer rust kunt krijgen in je gewone figuren.

    Maar als je zelf al zegt dat je geen kans maakt is de motivatie ver te zoeken.

    ga er gewoon voor en zie waar het schip strand.

    Peter
     
  15. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Verder nog mensen? Vast wel....... (het topic van Han is al een aantal maanden oud, ik neem aan dat mensen op dit moment al daadwerkelijk zicht hebben op wat ze gaan doen....)

    Grt.
     
  16. M.l.v.Doesburg

    M.l.v.Doesburg PH-SAM

    Lid geworden:
    9 nov 2002
    Berichten:
    1.558
    Locatie:
    Oegstgeest
    Misschien doe ik ook weer mee volgend jaar maar in welke klasse weet ik nog niet :D
     
  17. hezik

    hezik Guest

    Denk niet dat je in een klasse moet blijven zitten om bekers te winnen. Als je goed genoeg bent om B te vliegen, als middenmoter, denk ik niet dat het reeel is om C te blijven vliegen.

    Aan de andere kant; als je een C-middenmoter bent, heb je misschien nog niets in de B te zoeken.
     
  18. Pharriesk

    Pharriesk

    Lid geworden:
    23 aug 2006
    Berichten:
    530
    Locatie:
    Limburg
    Misschien dat ik dit jaar ook weer een wedstrijd meedoe, en dan nu met wel een goed vliegtuig :wink:
    Vorig jaar was maar niks dat vliegtuigje.. :oops:
     
  19. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Gewoon een goede, lichte en rechte Yak bouwen, een regenachtige zaterdag of 2 avondjes is genoeg :lol: (en die heb je zat in NL)

    Grt.
     
  20. Peter v/d Riet

    Peter v/d Riet

    Lid geworden:
    3 dec 2006
    Berichten:
    1.619
    Locatie:
    Sint Oedenrode
    Ik ben er weer in de c klasse met als model pimped bling bling v3
     

Deel Deze Pagina