F3P wedstrijd: zondag 28 januari, Alphen

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Han Veldhuis, 20 dec 2006.

  1. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Tip voor alex: organiseer zelf eens indoor :wink:
    Peter Sas is er ook voor te porren.
     
  2. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Opzich zie ik dat wel zitten, maar dat zal wel volgend jaar worden. Over minder dan 3 weken is alweer de laatste wedstrijd. Ook zijn de zalen hier in de Randstad helaas erg prijzig, ik heb zelf al behoorlijk wat rondgebeld :roll: :|

    Grt.
     
  3. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
  4. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    De jury blaast ook wat stoom af in de pauze

    [video width=640 height=480:7f04026aa6]http://www.airtoimedia.nl/web/upload/niek/f3pam_alphen/peterheli.wmv[/video:7f04026aa6]
     
  5. wvr

    wvr

    Lid geworden:
    12 mei 2003
    Berichten:
    2.871
    Locatie:
    Velserbroek
    De F3P website is nu ook eindelijk bijgewerkt. !!

    (Ik moest even een paar dagen weg naar een gebied waar geen goede netwerkverbinding waren en kon de site dus niet updaten)

    De NK-standen staan er nu ook op. Dus de plannen voor de finale kunnen gemaakt worden.
    Hou er rekening mee dat de NK-stand zoals die er nu staat nog aardig kan veranderen als deelnemers de laatste ronden heel goed of heel slecht vliegen.

    Als er nog mensen zijn die foto's hebben van de winnaars dan zou ik die graag ontvangen. Dan kan ik ze er op de site bijzetten.

    Vliegers en Juryleden weer bedankt voor de goede medewerking en tot in Markelo.

    GrWinfried
     
  6. Marcel

    Marcel

    Lid geworden:
    23 jun 2003
    Berichten:
    3.070
    Locatie:
    Tilburg
    Hey Niek,

    Leuk hoor die filmpjes van die Aeromusicals :thumbsup:

    Groeten,
    Marcel
     
  7. Rick NT

    Rick NT

    Lid geworden:
    29 dec 2002
    Berichten:
    1.594
    Locatie:
    Boxtel
    Nou Winfried dat veranderen valt best mee, in ieder geval in 2 klasses, daar staat nr. 1 zo'n 150 tot 200 punten los van nr. 2.

    Maar als je naar de B-klasse kijkt daar staat iedereen met minimaal 6 vluchten op z'n naam (t/m plek 7 dus) maximaal zo'n 170 punten uit elkaar 8O 8O

    Mijn plan is om die ene Tilburger achter mij te houden en die andere voorbij te streven :), ja dat krijg je er van als je de hele dag tussen de Tilburgers werkt.

    Trouwens knappe prestaties van zowel Job en vooral Erik, als je meeneemt dat ze de 1ste wedstrijd geen punten hebben gescoord (in Job z'n geval niet in de B-klasse).

    m.vr.gr.

    Rick
     
  8. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Is er nou verder werkelijk niemand die foto's heeft genomen in Alphen? :?
     
  9. jobverkerke

    jobverkerke

    Lid geworden:
    30 mei 2005
    Berichten:
    307
    Locatie:
    Tilburg
    jaja, die Tilburgers gaan natuurlijk wel het vuur aan je schenen leggen. De leukste conclusie is dat iedereen dit jaar enorm gegroeid is, daar waar in het begin van het jaar geklaagd werd over de moeilijkheidsgraad van het B-programma. Iedereen vliegt het en is een stevige concurrent voor elkaar. Echt leuk om te zien. Volgend jaar maar met een paar man de stap maken naar het A-programma???

    Heb alleen helaas niet meer kunnen trainen voor morgen. Was flink ziek gisteren. Hoop dat dat morgen beter is. Anders zit ik de hele dag op de plee in Markelo. Da's toch een stukkie te ver rijden om naar de toilet te kunnen. :cry:
     
  10. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Nou........

    [​IMG]

    Grt.
     
  11. Guus

    Guus

    Lid geworden:
    19 sep 2003
    Berichten:
    794
    Locatie:
    Emmeloord
    Het is ook geen wonder dat er geen Foto's zijn er zijn alleen maar modellen en geen mensen (Vliegers)
    [​IMG]

    Foutje ze waren er wel :wink:
    [​IMG]


    [​IMG]

    De jury Moet ook wel overleggen .

    [​IMG]

    Ik heb niet veel tijd gehad om foto's te maken ik was druk met de papiertjes op te halen :wink:

    Morgen misschien beter
     
  12. Guus

    Guus

    Lid geworden:
    19 sep 2003
    Berichten:
    794
    Locatie:
    Emmeloord
    Dan is Raymon bij de senioren zeker (25-April-198) :lol:
     

Deel Deze Pagina