Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een naza v2 met gps. Ik had al wat zitten rommelen met de gain en nu vlieg hij eigenlijk alweer een stuk beter. de pitch stond idd te hoog.Heb je wat meer info ? Welke FC gebruik je ? Lijkt een typisch geval verkeerde( te hoge) pids te zijn als ik het zo bekijk.
hij gaat omhoog of omlaag. en hij loopt ook horizontaal weg.Ik vloog de F450 altijd met de pids volgens de manual en dat vloog prima. Wat bedoel je met hoogte lock, bedoel je dat hij stijgt of juist horizontaal weg loopt ? Normaal is half throttle de positie waarom de Naza in GPS mode blijft hangen.
dansen is nooit mijn sterkste punt geweest haha.Compas dans gedaan? 4x ESC gekalibreerd?
Als dit een naza lite zo geweest zijn, zou ik gezegd hebben dit is normaal.
Maar met een V2, mag je dit gedrag toch niet hebben hoor.
Indien op mijn beide vragen het antwoord "ja" zou zijn, stel ik inderdaad ook voor om eens verder te gaan kijken in de gains.
Kijk ook even na of het frame goed uitgebalanceerd staat.
ik heb ze geprogrammeerd met met mijn zender turnigy x9Ok. Welke esc gebruik je trouwens? De opto's kunnen niet gekalibreerd worden.
Heb je ze geprogrammeerd met zender of program card?
het zit volgens mij ook in de gains. hij vliegt nu wel beter maar nog niet optimaal.Neen volgens mij kunnen deze niet gekalibreerd worden. Corrigeer me maar als ik fout zou zijn. Maar bon, dat gaat de zwabberingen niet geven.
Als ze goed geprogrammeerd zijn, kan dat ook niet het probleem zijn. Ik zou eens verder kijken naar volgende dingen:
- alle schroeven nog stevig vast?
- gains?
Volgens mij gaat uw probleem daar ergens zitten hoor, anders zou ik zeggen dat je altijd mag langskomen, maar in denk dat het wat ver is.