F5B 5e wedstrijd Cumulus Kampen 19 September

Ha, gaan we nog een keer. Iedereen die eens mee wil doen: van Harte Welkom!! Er is hulp en je krijgt de uitleg die nodig is natuurlijk.

Het tijdschema is als bekend:
9:00u opbouwen
10:00u briefing en
11:30u start wedstrijd, correctie 10:30u start wedstrijd

Laatst bewerkt:
BF2 staat ook nog op mijn verlanglijstje. In BB sliep ik wel eens in hotel Rhönhof, dat is maar een paar honderd meter van het vliegveld af. Geen overdadige luxe, maar op zich wel o.k.

Bedankt voor de tip, net even op website Rhönhof gekeken, maar helaas geen kamer meer beschikbaar voor dat weekend...
BF2 is een topkist, je hebt die van mij zien vliegen, niets mis mee.

Bedankt, ik heb een aanvraag ingevuld op de website. Is deze ook dicht bij het veld?

Edit: Deze had ik ook van Gerben gekregen.
Inderdaad back on-topic nu maar...

Laatst bewerkt:
Deze is wel iets verder. Wat zal het zijn kwartiertje met de auto of zo. Maar nu maar terug naar Kampen ;-)

2e poging:
09:00 opbouwen van de tent en de rakken, een paar helpende handen zijn altijd welkom
09:45 Inschrijving (graag gepast betalen, 8 Euro)
10:00 Briefing piloten en aansluitend helpers
10:30 Aanvang wedstrijd

Toppertje Jan Jaap. Ben benieuwd hoe het veld en vooral het gebouw er bij staan. Vorig jaar nopg in aanbouw natuurlijk, maar als ik zo wat beelden zag moet het er nu echt mooi uitzien. Verheug me erop het life te Mogen bewonderen.

Het is weer even druk in de aanloop naar de wedstrijd in Kampen. Afgelopen weekeind vlogen we (Pieter et moi) in Belgie, komend weekeind de Eurotour in Bad Bruckenau en het weekeind daarop is dan Kampen. Een weekje later is er nog de inhaalwedstrijd in Wijk en Aalburg, en dan is het seizoen over.
Mocht het lukken in BB om mijn 1e plaats in de Eurotour ranking vast te houden, zal ik dan taart meenemen om het te vieren?

Groetjes,
Gerben

Geen interesse in taart..ok dan niet ;)

Gisteravond nog even 6 trainingsvluchten gedaan, 4 met de F5B modellen, 2 met de F5F. Nog even props getest, lijkt erop dat de oude props toch wat efficienter zijn dan de nieuwe.. Ik denk dat ik er wel klaar voor ben, vrijdag nog twee a vier trainingsvluchtjes in BB en dan moet het goed zijn..

Ok, bij een podiumplaats neem ik taart mee....

Jan, gezellig, dan zien we je wel verschijnen in BB :)

Back