F5B 6e Wedstrijd Modelvliegclub Aalburg, 26 September

Discussie in 'Pylonracen & speedmodels' gestart door sundaypilot, 1 sep 2015.

  1. TC01

    TC01

    Lid geworden:
    17 jun 2010
    Berichten:
    3.074
    recreatief vliegen gaat wel. dat doe ik nu ook nog steeds, maar maak korte vluchten ivm concentratie. Misschien dat ik even langs kom, maar moet op tijd thuis zijn ivm burendag......
     
  2. MicropropSport

    MicropropSport PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 aug 2004
    Berichten:
    12.233
    Locatie:
    Odoorn, Drenthe
    Potverdrie! Dat klinkt al weer heul gezellig!
    Maar wilde nu zaterdag es naar Stadskanaal. Fly-In. Bruno van der Hoek eens zien vliegen met lijnbesturing, een paar forummers met schaalkisten... En het zit ook nog eens op 20 minuten rijden...

    Kan er nu niet weer eens een F5B in 'Odie' worden opgezet? Whoeha... 5 minuten rijden :)

    Gr Bas
     
  3. Berrie

    Berrie Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    9 feb 2004
    Berichten:
    4.483
    Locatie:
    Schoonhoven
    Bedankt voor alle mee rij aanbiedingen! Het betreft niet alleen een transportprobleem. Mijn vrouw is s'middags weg vanaf een uur of drie. Ik mag de honneurs dan thuis waarnemen. Voor de kinderen, of één daarvan, en de hond. De hond mee nemen lijkt me niet zo handig. (helaas, want het liefst heb ik hem de hele dag overal bij me......) Onze Toller is nog maar 15 weken oud. Zonder bench op pad zie ik niet zo zitten, en ik heb geen idee hoe hij reageert op de drukte van een evenement, als hij s'ochtends ook al is getraind op de puppy cursus.
     
  4. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    ..of je komt inde ochtend even kijken (en meevliegen natuurlijk ;) )... Zonder gekkkigheid, hopelijk lukt het volgend jaar berrie, blijft een leuk spelletje en ik ben benieuwd wat je ervan vindt :)

    Ik heb weer een startvolgorde geknutseld. De volgorde is niet helemaal willekeurig, maar zo ingedeeld dat iedereen zo goed mogelijk geholpen en gecoacht kan worden.
    (is natuurlijk niet 100% volgens de reglementen en als iemand hier bezwaar tegen heeft hoor ik dat graag..in theorie heb je een voordeel als je als laatste mag starten).
    We krijgen trouwnes hoog bezoek uit Belgie..

    1. Pieter Douma
    2. Luc van tricht
    3. Jan Westrate
    4. Ronald van der Ham
    5. Ilya Oechsle-Sokolov
    6. Rick Ruijsink
    7. Gerben van Berkum

    Net wat startlijsten geprint. De mobiele printer lijkt nu echt de geest gegeven te hebben, tussenstanden van de rondes zal handwerk worden vreers ik.
    Voor volgend seizoen maar weer eens naar een nieuw printertje uitkijken..

    Groetjes,
    Gerben
     
  5. sundaypilot

    sundaypilot

    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Berichten:
    505
    Locatie:
    Maarheeze
    upload_2015-9-25_21-17-29.png

    Zonnetje, 's ochtends mogelijk wat mistig, maar wanneer zoiets optrekt is geen pijl op te trekken. Dus gewoon om 9:00u van start!!!
     
  6. sundaypilot

    sundaypilot

    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Berichten:
    505
    Locatie:
    Maarheeze
    gaat door dus,
     
  7. Medusa

    Medusa

    Lid geworden:
    5 jan 2013
    Berichten:
    114
    Locatie:
    Breda
    Natuurlik gaat het door. Ik had niet anders verwacht. Ben benieuwd hoe de nieuwe Unilog 2 software werkt. Had 'm van de week naar VW opgestuurd voor een upgrade.:D
     
  8. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Haha jij durft, dat is vragen om rooksporen uit je B10 :O

    Lipotjes hangen aan de lader, zo de resterende spulletjes inpakken etc en dan zie ik jullie zo, to straks!
    Gerben
     
  9. Medusa

    Medusa

    Lid geworden:
    5 jan 2013
    Berichten:
    114
    Locatie:
    Breda
    Tot zo.
     
  10. sundaypilot

    sundaypilot

    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Berichten:
    505
    Locatie:
    Maarheeze
    zo, seizoen zit erop, compleet seizoen, geluk met het weer tijdens de laatste wedstrijden. En ook weer een mooie laatste wedstrijd bij een heel erg gezellige club: Aalburg. Dank voor de hartelijke ontvangst, de lekkere gehakt ballen, en de hulp tijdens de wedstrijd.
     
  11. Jan Weststrate

    Jan Weststrate

    Lid geworden:
    17 jul 2003
    Berichten:
    292
    Locatie:
    x
    Ik ging voor 36 rakken, het werden er 4... Toen ik de tweede stijgvlucht wilde inzetten, deed de motor niets meer. Regelaar dood. Maar evengoed een mooie en gezellige dag gehad!
     

Deel Deze Pagina