F5B - Dalfsen - 21 September

Gerben

Forum veteraan
Nog een ruim weekje en dan zijn we alweer toe aan de laatste F5B wedstrijd van het seizoen. We zijn weer te gast in Dalfsen bij de immer gezellig 'Friendship' vrienden.
Ik verheug me er nu alweer op een gezellige dagje met alle F5B vliegers :)

Natuurlijk is iedereen welkom. Als het eens wilt zien, wat uitleg zoekt over hotliners en aandrijvingen, of vooral als je eens een rondje mee wilt vliegen. Er staan altijd ervaren piloten klaar om je te helpen bij je eerste rondjes over de rakken, maar pas op, het is een verslavend leuk spelletje...

Op dit moment zijn de voorspellingen nog wat minder, maar dat kan zo weer anders worden. Natuurlijk rekenen we op prachtige stralend na-zomerweer, mochten de voorspellingen wat tegenvallen wordt Vrijdagavond 19:00b de definitieve beslissing genomen over al-dan-niet doorgaan (in dit draadje).

Komend weekeind gaan Pieter en ik eerst nog even naar Bad Bruckenau (laatste Eurotour van '13) en volgend weekeind hoop ik jullie weer te zien in Dalfsen,

Groetjes,
Gerben

Ik ben erbij, maar heb in de avond nog een verplichting hier thuis, wil dus graag als eerste starten als dat kan. Dan kan ik na mijn laatste ronde weg om weer op tijd thuis te zijn voor die verplichting......

Komt goed Theo.
Johan, alle narigheid valt nu, dus volgende week moet het gewoon prachtig weer zijn toch? ;)

Gerben

Dat moet haast wel, er zijn een aantal enorme hoosbuien geweest vandaag dus het moet toch een keer opraken zou je zeggen. Ik stem voor hetzelfde weer als tijdens de oefenwedstrijd of zoals in Wolfhagen.

Gaan we nog naar 't Asje om het seizoen in stijl af te sluiten?

Ik ben er bij in Dalfsen! Beetje geoefend, het is wel even wennen aan mijn nw jeti zender! (de pult).

Gerben,

Willy heeft een B10 bij zich in Bad Bruckenau. Zou je deze mee kunnen nemen naar Dalfsen? Willy weet namelijk niet zeker of hij naar Dalfsen komt.

Ronald

Die B10 is gisteravond om 23:30 aangekomen in Breda Ronald :)
Het leek wel een tweeling...er is nog een 2e B10 in Breda achtergebleven..

De weersberichten zijn trouwens lekker opgeknapt voor zaterdag, zo te zien gaan we een leuke dagje tegemoet :)

Zou iedereen die komt vliegen zich aan willen melden op F5B.nl - Home ?
Dat scheelt weer wat werk op de zaterdagochtend ivm startvolgorde vaststellen enzo, kan ik dat vrijdagavond vast doen..

Ik ben er uiteraard ook bij. Echter na de laatste ronde moet ik er vandoor. Mijn vrouw is (vandaag) jarig en er komt zaterdag dus bezoek. Aangezien ik bezig ben om credietpunten terug op te bouwen wil ik niet al te laat thuis zijn.

Zoals beloofd ben ik er niet bij.
Ik heb nog wel wat dingen in de aanbieding.

Plettenberg 220-30 EVO 5:1 9S motor met YGE 200HV regelaar, 575 Euro
Plettenberg 220-40 EVO P6 5:1 6S motor, gloednieuw, 325 Euro.

GJ

Spijtig dat het niet lukt GJ, maar goed, daar zijn de omstandigheden nu even niet naar.

Laat je me nog even weten hoe we het doen met de wedstrijdapparatuur die nog bij jou ligt nadat je die voor Wolfhagen geleend had?

Groet,
Gerben

Back