F5B - Dalfsen - 21 September

Ha... Dalfsens dagje is weer op komst. Ik denk niet dat het gaat lukken.
Veel te moe, en spieren en pezen waar ik het bestaan niet van wist, doen pijn.

Maar waar we nu zitten, kan ik beslist niet ontevreden over zijn! Mijn mega stapel bouwdozen hebben een veilige plek onder dak, het bouwhok moet nog worden opgezet. De rode Lancia staat in de garage... in de werkkamer staan de grote PC's.. weer online... De teckel heeft uitgestrekte jachtvelden om te snuffelen
Wildvliegen kan ik voor de deur, samen met mijn overbuurman ;-) Top!
Gr Bas

Adreswijzigingen volgen nog :-)

Ah Bas, goed overgekomen dus, voelt het al als 'thuis'?
Volgens mij moet je gewoon even komen bijkomen in Dalfsen, lekker op het terrasje (of het A/B rak ;) ). En dan 's avonds naar het Asje natuurlijk...

Groet,
Gerben

Ik ben er bij in Dalfsen! Beetje geoefend, het is wel even wennen aan mijn nw jeti zender! (de pult).

Gerben,

Willy heeft een B10 bij zich in Bad Bruckenau. Zou je deze mee kunnen nemen naar Dalfsen? Willy weet namelijk niet zeker of hij naar Dalfsen komt.

Ronald

Ik neem 'm wel mee of je moet er ontzettend om zitten te springen. Dan kun je hem nog voor die tijd in het Breda-se halen.

Ik was net bij 't Asje.
Ze zag me en begon al meteen nee te schudden.
Het zit morgen vol... de heeft wel mijn nummer mocht er wat uitvallen.

Als optie gaf ze restaurant Voila, ik ben daar langsgereden en zag er netjes uit, beetje sjiek maar wij weten er toch wel een ordinaire puinhoop van te maken.
Restaurant Voilà! - Dalfsen
Ik weet niet of ze plek hebben.

En een vreetschuur in Ommen, ziet er niet verkeerd uit en is financieel, in deze crisistijd, aantrekkeliijk.
Het is een soort wokrestaurant maar dan met alle soorten eten uit de wereld.
Nieuw concept.
Ik heb daar in ieder geval een tafel voor 10 gereserveerd want die zat ook bijna vol.
Wereldrestaurant de Lindenberg > Home

Morgen mogen jullie ruzie maken waar we naartoe gaan, ik bel rond een uur of 11 Anja of Nicole wel op.

GJ

Morguh Theo (en allemaal),

Goede reis :)
Hier staat de auto ook klaar en ingepakt. Zo nog even de modellen mee naar beneden nemen en dan kom ik ook die kant op.
Ben er iets voor 09:00 als het goed is.

Tot straks
Gerben

zo, eindelijk weer bovenwater na een drukke leuke enerverende dag met 1 heel goede vlucht en een mindere vlucht en er tussen in een redelijke vlucht. De avond was ook behoorlijk met die burendag en dat speenvarken aan het spit met het bijbehorende gerstennat.......

In de stand zag ik dat ik ondanks mijn mindere vliegen gisteren toch nog 5de ben geworden terwijl ik toen ik weg ging dacht 7de te worden....... en mijn 5de plek in het NK heb ik kunnen behouden hierdoor.

Jongens bedankt voor dit leuke seizoen en voor alle hulp. Ook de vele helpers bedankt en dan zeer zeker voor Jan en Anita die toch maar elke keer weer als wedstrijdleiding voor ons klaarstonden. Maar ook voor Frank en Nicolle, Bas en zijn partner om hun inzet op de rakken samen met de andere mensen van de diverse clubs waar we gevlogen hebben. Zonder jullie kunnen we dit spelletje niet spelen.

Of ik er volgend seizoen bij ben weet ik niet, hoogst waarschijnlijk niet als deelnemer. Wel zal ik de wedstrijden in het zuiden proberen te bezoeken. De tijd om te trainen ontbreekt steeds meer als ook een goede plek om serieus te trainen.

Het was inderdaad weer een leuke dag! Toen ik thuis kwam vroeg mijn vriendin direct of er ergens brand was.... ik rook nog steeds naar de doorgebrande regelaar van de Kampense boys. Gerben heeft weer vorstelijk gewonnen en liet zien hoe je een 48'er vliegt. Helaas liep het bij mij niet zo lekker en zat ik alle vier de vluchten in de limiter. Heb ik in ieder geval iets om aan te werken van de winter.
Op naar volgend jaar!

De Kampense boys stonken, mn zenderkist stonk, de auto stonk en toen ik die zooi in de schuur heb neergezet stonk de schuur ook.

Stonk? Nee stinkt nog steeds. Wat een zooitje.

Ik ben blij dat er nog kaptontape op die regelaar zat. Als er alleen een krimpkousje omzat hadden we waarschijnlijk minder geluk.

Maar dit jaar zit er weer op. In ieder geval tijd om de kist weer vliegklaar te krijgen en nog even te testen.

Om maar met de woorden van Jan Willem te spreken:
Prettige jaarwisseling, het vuurwerk hebben we al gehad.

Was weer een enerverende dag :)

Altijd weer gezellig bij RMFriendship, de hamburgers en ballen smaakten weer goed!
En het weer was ook nog eens mooi, dat was weer mazzel. Als ik de dagen ervoor en erna kijk was het echt een gelukje. Het was zelfs zo lekker dat Johan een pb vloog met 41 rakken, dat zegt genoeg :)
Jammer van de probleempjes her en der, Kampen met een afgefikte regelaar na een mislukte start, Pieter met schade aan de romp nadet het model niet meer reageerde en 150mtr omlaag kwam. Aan de andere kant liet Joris zien dat de nieuwe settings goed uitpakten, met 43 en 44 rakken, nu nog iets langer zweven ;)

's avonds zijn we met zijn allen weer lekker uit eten geweest, dit keer niet het Asje, maar naar de chinees, had GertJan goed geregeld. Lekker beetje napraten en genieten van de rijsttafel, was weer gezellig!

Jan en Anja bedankt voor jullie bezielende leiding, Johan voor de IT-solutions en Raymond, Frank en Mark bedankt voor het rakkenzitten. Zonder jullie gaat het niet, top dat jullie het F5B feestje mogelijk maken :)

Voor nu is het tijd voor de winterstop. Ik ben er wel een beetje aan toe naar 14 wedstrijden dit seizoen. Wie weet doen we in de komende maanden nog een soort trainings/introductie dagje als er belangstelling voor is, geef maar een gil zou ik zeggen...

En anders is er begin Januari de vliegersvergadering, waar je van harte welkom bent om mee te praten over het komende seizoen (wel komen!).

Groetjes,
Gerben

Back