Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mwoah, als ik me niet vergis vliegt Christian Ullbrich met de Kira F5B 6S en die doet toch heel leuk mee in de Eurotour. Lijkt me dus toch wel competatief. Maar dan wel op 6S, is per slot van rekening een 6S motor.
Gerben, Is dit wel in een zelfde model gemeten?Daarbij wel de aanmerkingen dat mijn Kira F5B 5S een graad of 10 warmer lijkt te lopen dan de Pletti 42, dan zou je denken dat het rendement iets lager ligt gezien de vergelijkbare massa.
Daar ben ik nu eens helemaal mee akkoord zie... Van mij mag alleman een Avionik kopen (zou het zelf ook doen als ik er een goedkoop op de kop kan tikken), maar of je daar veel mee gebaat bent als je niet REGELMATIG 40 rakken kan vliegen met een Enigma of vergelijkbaar model is zeer de vraag. Stef de Hauwere vloog een paar jaar terug eens met 10 Nimh en zijn eigen "Zoef" model een wedstrijd mee, hij haalde ook daarmee 40 rakken. Met zijn Avionik en veel meer power vliegt hij nu zo'n 43, met soms een uitschieter naar boven.verschil zit vaker in de piloot dan in het model !!!
Ach, echt belangrijk is m'n lieve en geduldige vriendin.
Jos, het is een kwestie van tijd tot Turkije bij de EU zit, dan is het geen probleem meer.
GJ