F5B Scorpio zwever video

Met een Rex 5 is nix mis, ik gebruik er zelf ook een.... je moet alleen effe het kristal met een plakbandje vastzetten. Laurens refereert aan een gebeurtenis op het modelvliegerskamp afgelopen zomer, waarbij iemand zijn kist crashte doordat deze sufferd het kristal niet had vastgezet.
voor de Scorpio heb ik 7 kanalen nodig dus met een rex5 zou het zowieso niet lukken.

Groeten Joris

Rex5 + zo'n kist is dodelijk, rex5's zijn best leuk maar niet erg betrouwbaar. Helemaal niet op snelheid :) Storing neemt dan enorm toe. Zo'n snelle kist (of iets met bruut veel vermogen) heeft altijd Dubbel super PCM nodig, dat beetje meer geld maakt op zo'n kist toch niet zoveel uit. En als je toch goedkoop wil, naam dan een MPX PICO 4/5 of 5/6. Die dingen zijn stukken beter. Rex5 is voor indoor, langzame vliegtuigen. Trainers kan nog wel, storing merk je toch haast niet :)
Wat denk je dat in mijn funtana voor ontvanger zit? 138DP ;) Is ook nodig met 15cc op een 1.4m 2.5kg kist.

Ha die Joris en Paul.
Het gaat weer als de gesmeerde bliksem.
Ongeloofelijk cool.
Allen die start moet nog effe geoefend worden.
Met demo's zal deze jongen je wel weer assisteren.
Dat gaat dan een stuk beter.
Het is wel een beetje kaal op ons veld.
De omstandig heden waren niet optimaal maar de natuur is er wonderschoon. Op de elspeterheide.
Veel succes ermee en hou het cool.

Groetjes je vliegmaatje Han

Multiplex IPD ontvangers en regelaars voor borstelloze motoren hebben in het voorbije verleden voor problemen gezorgd. Een kist van mij is binnen korte tijd twee maal gecrasht met eenzelfde combinatie. Hoewel ik de oorzaak van beide crashes niet heb kunnen achterhalen heb ik voor de zekerheid de ontvanger vervangen.

Ha die Bertus.

Ik hoop dat het niet telang duurt dat je naar Elspeet komt met je broeder.
Joris is dan namelijk tegeoefend, het wordt dan levens gevaarlijk bij ons in Elspeet de hei vlieg je dan om de oren. O trouwens heb op de andere computer de screen saver van BIGGs geinstalleerd.
Leuke foto's.

groeten Han.

Back