F5B Seizoen 2016

Discussie in 'Pylonracen & speedmodels' gestart door Gerben, 20 okt 2015.

  1. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Koud is het seizoen 2015 voorbij, of de eerste voorbereidingen voor het komende seizoen staan alweer op de rit...

    Op mijn lijstje staan diverse projectjes:
    -De kist van het rakkensysteem optimaliseren en aflakken (er moet o.a. nog een aansluiting voor de securityline ingebouwd worden)
    -Nieuwe printer voor het rakkensystem > vrijwel nieuwe Canon Pixma IP100 is al binnen, moet nog getest worden
    -Een nieuw display bouwen voor rakken/werktijd (helaas is het display van de Eurotour destijds gedemonteerd)
    -Een limiter/logger tester: met alle mogelijke variaties voor het WK 2016 (limiter, logger of Unisens?) is het goed straks een tester te hebben om e.e.a. te kunnen controleren > 2V 300A voeding is besteld, aan de rest wordt geleidelijk aan gewerkt,
    -Spinner: bouw van een koolstof spinner: hiervoor moet een mal uit alu gemaakt worden, tekeningen zijn er al
    -B-rak webcam: nieuw kistje met een nieuwe webcam. Er ligt al een Microsoft LifeCam HD klaar. Mogelijk komt er ook nieuwe software en nieuwe hardware voor de overdracht naar het A-rak.

    Genoeg te doen deze winter :). Hoe staat het bij jullie, nog ideetjes voor deze winter?
    Als ik me niet vergis worden er in ieder geval wat Backfires en Speedfires opgebouwd, toch>?

    Gerben
     
  2. Jan Weststrate

    Jan Weststrate

    Lid geworden:
    17 jul 2003
    Berichten:
    292
    Locatie:
    x
    Goed bezig! Als hier alle beslommeringen van verhuizen, andere baan en dat soort dingen achter de rug zijn, streef ik ernaar om twee Backfire 2's en de Avionik B10 vliegklaar te krijgen (en te houden).
     
  3. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Jan, soms heb je van die periodes dat alles tegelijk komt, maar wel spannend toch?

    Ik ben ook wel benieuwd of we volgend jar een Medusa in het startveld zien ?
     
  4. dzjaivnt

    dzjaivnt

    Lid geworden:
    12 aug 2007
    Berichten:
    711
    Locatie:
    Ermelo
    Moet nog een keer richting Rotterdam om wat te regelen ;)

    Mischien nog eens de site weer wat opfrissen :D
     
  5. Rick NL

    Rick NL PH-SAM

    Lid geworden:
    18 apr 2008
    Berichten:
    4.054
    Locatie:
    Gouda
    Of meer dan één!:banana:

    Rick
     

Deel Deze Pagina