En zitten ze er al in gesoldeerd Johan?
Gister eindelijk lekker weer en 6 vluchtjes kunnen doen. Op zich gaat het vrij redelijk, hoewel de echte scherpte nog moet komen. Vooral het energieverbuik moet ik in de gaten houden, diverse vluchten ruim teveel energie verbruikt in de rakken. Nu train ik niet met de meest efficiente props, maar die hele goede props wil ik bewaren tot het wk..
Gisteravond begonnen met een neuscorrectie van de BF2 die naar een 32mm spinner omgebouwd moest worden om de F5B props te kunnen gebruiken (anders moet ik een partijtje nieuwer props kopen, dat is nogal prijzig). Voorkantje van een oude B10 zit er nu op, maar ik zag vanmorgen dat het weefsel tijdens drogen verschoven is. Ben bang dat er ook buitenom een laagje omheen moet voor voldoende stertke, jammer want het neusje zit er best netjes op..
Ook wat nieuwe lipo's binnen, 2 sets Gens Ace packs (6s 45C + 4s 40C) en 1 set Turnigy 40C. De Gens Ace packs zijn al bevrijd van de aluminium platen, nu nog stekkers aansolderen en een nieuw krimpkousje eromheen. Bij de Turnigy's moet ik twee 3s packs tot 6S solderen, en zo blijven we lekker aan het hobbyen.
Hopelijk komt volgende week de nieuwe B15 (met kruisstaart binnen) en met een beetje mazzel ook de nieuwe motoren (1x B en 1x F), zou wel lekker zijn. In die zending ook motoren voor een paar andere NL piloten

Voor de F ook nog een motor uit de USA onderweg, wordt een experimentje met relatief langzaamdraaiende grote props (~18x22).
Gerben