F5B Seizoen 2021

Discussie in 'Pylonracen & speedmodels' gestart door Gerben, 5 aug 2021.

  1. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Binnenkort gaan we weer beginnen, de eerste ronde van het NK F5B staat voor de deur.

    De kalender is als volgt:
    28 Augustus MVC Valkenswaard
    2 Oktober VMVC The Hawks -Vught
    17 Oktober MVC Noord Oost Veluw - Heerde

    De exacte locatie kun je vinden via www.f5b.nl (Google maps link).
    Alle hotlinerpiloten zijn welkom. Van de ervaren F5B piloten tot beginners die het spelletje wel eens willen proberen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    Aanmelden kan via een berichtje via het forum, via de site of via de facebook pagina F5B.nl

    En mocht je vragen hebben, stel ze gerust.
    Met sportieve groet,
    Dennis en Gerben
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2021
    Wimh vindt dit leuk.
  2. ddewaart

    ddewaart

    Lid geworden:
    31 okt 2007
    Berichten:
    50
    Locatie:
    volendam
    Heb er zin in is veel te lang geleden dat we wedstrijden hebben gevlogen. Ik zelf heb mijn eerste hotliner in 2017 gekocht ook een Avionik F5B en ben sindsdien fanatiek in het F5B en F betrokken. Het leuke is dat iedereen elkaar helpt en je tips en adviezen geeft waardoor je snel verbeterd en het steeds leuker word. Als je nieuw bent en je hebt nog geen controle ontvanger of een unilog om het vermogen uit te lezen dan maakt dat niets uit meedoen daar gaat het om

    groet Dennis
     
    Gerben vindt dit leuk.
  3. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Dennis, Eric en ondergetekende hebben afgelopen weekeind een uitstapje gemaakt naar Duitsland, waar we meevlogen met de F5F Eurotour in Waldeck.
    Top weekeind gehad, gezellig met zijn allen vliegen, beetje kamperen en lekker ouwehoeren. En met een mooi resultaat met Eric op 4, Dennis op twee en ondergetekende op de eerste plaats :)

    Nu op naar Valkenswaard. We verheugen ons op een mooie dag :)
     
    bgo en easy vinden dit leuk.
  4. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Inmiddels druk bezig met de voorbereidingen voor zaterdag.
    Vooralsnog hebben we een leuk deelnemersveld met 7 piloten. Maar er kan nog meer bij :)
    Dus als je rondje mee wilt vliegen, je bent welkom! Stuur me wel even een PBtje zodat ik je in de startlijst op kan nemen.
     
  5. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Was een leuke en gezellige wedstrijd. Erg fijn om iedereen weer terug te zien na te veel te lange C-19 pauze :)
    De Amplitude mogen bewonderen van Joost, Jos en Ilya die langskwamen, wat beide de feestvreugde nog verder verhoogde :)
    De uitslagen staan inmiddels online op www.f5b.nl

    We maken ons langzamerhand op voor de volgende op 2 Oktober. Maar eerst nog een rondje F5B bij onze Belgische vrienden op 19 September (Pottes).
     
  6. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Komend weekeind op naar Pottes, en dan voorbereiden op Vught. Kom eens een rondje meevliegen zou ik zeggen aan alle hotlinerpiloten :)
    En bij vragen..stel ze gerust!
     
  7. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Helaas hebben we de wedstrijd in Vught moeten afgelasten.

    We hopen op mooi weer voor de 17e in Heerde, de laatste F5B wedstrijd van dit jaar.

    En we zoeken nog meer deelnemers, zou leuk zijn als je een keertje mee komt vliegen :)
     

Deel Deze Pagina