F5B Training / Kennismakingsdag

Ik heb contact gehad met 2 clubs maar op zo'n korte termijn kan er niet beslist worden, we nemen tenslotte het hele veld in beslag.
Nou kan ik wel weer Dalfsen vragen maar eigenlijk wil ik in het midden van het land iets doen.
Trouwens, ik heb nog geen 5 nieuwelingen.
Mocht je op je eigen club tijd en ruimte hebben dan kan je dat aangeven, ik kom wel langs met de rakken en de laptop.

GJ

Dalfsen is geen probleem, ik heb dat al gevraagd maar het is niet centraal.
Zoetermeer zou beter zijn, als je wilt vragen dan graag.

GJ

Ik ben al in overleg en het wordt positief ontvangen.

Is er nog voorkeur voor een datum? 28 mei en 4 juni zijn al bezet ivm een electrodag fly-in, waar overigens ook iedereen welkom is.

Gr.

Mario

Mijn voorkeur gaat uit naar 14 of 15 Mei.

Komend weekeind is te kort dag, 21 Mei electro-sleepdag, 22 Mei F5B Thumaide, weekeind daarop Eurotour Gommersheim. Voor mij blijven dan 14 of 15mei over.

Groet,
Gerben

Juist dat ene weekend van 14/15 mei kan ik niet, andere datums geen probleem.

Gr,

Mario

Laatst bewerkt:
ik zal ook zeker kijken of ik kan komen, een zaterdag is voor mij vaak het makkelijkst.

ik denk alleen dat ik dan nog niets vliegklaar heb.

groeten sjoerd

Mario,

Zaterdag aanstaande dan maar in Zoetermeer een "trainingsdag"?

Als het te kort dag is zou 4-5 Juni een alternatief kunnen zijn.

Groet,
Gerben

Is er al weer wat meer nieuws?

4en 5 juni kan ik zelf helaas niet.
Maar ik probeer gewoon ergens een tijdens een trainingsmiddag aan te sluiten!

groeten sjoerd

Nee, het is even te kort dag en te mooi weer.
Bij veel clubs is het nu druk met eigen vliegers en die willen logischerwijs zelf vliegen en niet het veld een hele dag afstaan aan een paar idioten met electrozwevertjes.
Dus ik ga nu verder in het jaar kijken of daar iets te doen is.

Voor de mensen die 14 en 15 mei wel willen vliegen.
34 km ten zuidoosten van Parijs is een F5B wedstrijd, op Melun Villaroche Aerodrome.

GJ

oke helder.

Ik heb nachtdiensten 11 in totaal dus zit flink te googelen naar een mooie budget aandrijving icm met de hacker gear.

Wat een mooi initiatief!

Ik zou graag op zo'n dag aanwezig zijn om eens goed kennis te maken met deze tak van vliegen en met hulp eens alle disiplines te doorlopen met mijn Wow. Lijkt me een zeer leerzaam evenement. Precies wat ik zoek :)

En het zou helemaal oke zijn als het idd een beetje centraal in Nederland wordt gehouden.

Groeten uit Wijchen
Eric

Back