F5B weer terug in Dalfsen AFGELAST WEGENS WEERSVERWACHTING

Ik was om iets voor 7 al onderweg en had natuurlijk niet meer na vanochtend 2 op het forum gekeken. Gelukkig moest ik nog tanken en hoorde mijn mobiel afgaan.

Bedankt voor het bericht Gerben
duim-omhoog-emoticon.gif
anders had ik mijn telefoon niet gehoord en was ik gewoon doorgereden. Het weer hier in Breda zag, en ziet, er nu ook niet zo best uit. Het betrekt heel snel en ik vind het een goede beslissing om het uit te stellen. Het afgelopen wedstrijdseizoen heeft al voldoende teleurstellende dagen gehad qua weer.

De temperatuur en de wind zijn hier nog te doen, maar het regent zo af en aan en dan is het tussen de druppels door droog.......

Hey Gerbern, Dalfsen naast Zwolle.. Das prima bereikbaar voor een zekere helper /beeper..

Buienradar: de wolk heeft zich vergist :mrgreen:, zo lang als nederland, ligt tussen england en hollanden in..

ik was zojuist in Dalfsen, en weet nu dat ik een smart foontje nodig heb! Het was zonnig maar wel zeer turbulent en uit een lastige hoek voor het rakken vliegen. Eigenlijk niet goed te doen zonder onnodig risico op schade. Dus ook wat mij betreft: 13 juli staat genoteerd.

Ronald, ik had je nog ge sms't, niet gezien?

Niek: je vliegt toch gewoon mee met de blizzard :):)

Omdat de lipo's toch vol waren ben ik hier ook nog maar even wezen vliegen. Mazzel dat het geen wedstrijd was, 1x prop verloren en in het andere model een probleempje met de electronica. Bij de derde vlucht begon het vies te spetteren hier in Rotterdam...

Gerben

Hoi Bas,

Ik had nog een fotolijstje voor je in de auto gelegd.. de 13e dan maar?

Groetjes,
Gerben

Ik vond het ontzettend jammer dat het niet doorging, had me er erg op verheugd.
Tot half vijf vanmiddag is er in Zwolle maar 0,6 mm regen gevallen, dat valt erg mee. Wind is vervelend, maar niet onoverkomelijk. Maar goed, achteraf kijk je een koe in de kont.
De 13e kan ik er niet bij zijn, daar baal ik van. Dan maar de laatste wedstrijd proberen mee te pakken...

Groet Joris

Het is hier de hele dag het weer geweest wat ze voorspeld hebben. Droog met vliegbare wind. Alleen rond 13u een 5 minuten wat regen.

Ik kan de subcommissie alleen maar adviseren de wedstrijd op 13 juli niet mee te laten tellen voor de WK selectie. Er zijn nou eenmaal vliegers die geen vrij kunnen krijgen op zo'n korte termijn.

Er is 1 schrap.
Als we wedstrijden niet mee laten tellen dan weet ik wat betere:

Landgraaf en de Dutch Nationals.

Beetje triest dat er zo gereageerd wordt, weer een reden om volgend jaar de organisatie niet meer te doen.
Wat als iedereen nu naar Dalfsen gereden was (waar het trouwens wel regende) en we hadden maar 2 ronden kunnen vliegen?
Dan was 90% van de deelnemers ook niet blij geweest.

We moeten ook rekening houden met de helpers, ze hebben al een waardeloos jaar, koud en nat.
Wij kunnen na 15 minuten het clubhuis in, de helpers zitten de hele dag buiten, in de wind en regen.

Tot zover mijn mening, IK heb de beslissing genomen het af te blazen, dat was 1 van mijn laatste beslissingen in F5B.

GJ

En een zeer terechte beslissing....
Natuurlijk jammer, ik had ook graag gevlogen maar om van alle vrijwilligers te verlangen om weer een dag in regen en wind hun ding te doen gaat ook mij te ver.

Tot 13 juli.

Zo, en nu is het genoeg met dat gekanker...................:mad: :mad: :mad: :cry: :cry: :cry:

Gert Jan heeft wat mij betrefd gelijk met het afgelasten van de wedstrijd. We hebben meer dan genoeg slecht weer gehad tijdens de wedstrijden, zeker voor de helpers. Als we iets willen schrappen dan is het wel het gehele wedstrijdseizoen. Al mijn directe concurenten hebben weinig tot niks kunnen vliegen vanwege dat weer en daar ben ik niet echt blij mee. Ja, ik sta 5de in de NK stand, maar dat is niet de plek waar ik thuis hoor............... als iedereen mee kan vliegen.......
Helaas kon ik vandaag zelf niet vanwege werk en had mij erbij neergelegd. De 13de misschien wel, moet ik nog even bekijken. Van mij mag die ook wel voor Joris verplaatst worden, maar dat moeten jullie maar even bekijken. Ik wil de laatste wedstrijd(en) van mij nog met plezier vliegen en niet op deze manier.

De wedstrijd van 13 Juli telt niet mee voor de kwalificatie voor het WK.
Tevens ben ik in goed overleg gestopt met de organisatie van F5B.
Ik wil bij deze mensen dan ook vragen zich als vrijwilliger te melden bij Gerben.
In principe zijn er al wat velden beschikbaar voor 2014, er moeten alleen nog contacten gelegd worden en wat data geprikt.

Grts Gert-Jan

Back