Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Thx maar levertijd is 8 weken dan is hij dus nog niet "binnen" zal wel bij Vladimir direct worden besteld.
Die futuba servo's zijn toch prima ik lees overal dat ze gebruikt worden. Zijn iets goedkoper als je het model ook bij Oliver koopt. Van rc-tech en ja het bedrag is belachelijk snel overmaken en niet meer aan denken, ik had het anders ook niet gedaan hoor het kan ook bij een nieuwe auto maja. Je leeft maar 1x toch?
Even een kort-door-de-bocht conclusie: De Supra is goedkoper maar vind jij niet goed genoeg?
Concerning the rudder, Vladimir do not want to provide the special electro rudder with servos inside..
So, in bothe cases, servos will be inside the fuselage.
Klopt, dat was bij de oude Supra wel het geval. bij de nieuwe komen de servo's onder het zadel (op je CG) te zitten net als bij de nieuwe Maxa E.
![]()
Een Supra toch?Overigens 6x een futaba 3150 okay genoeg voor maxa 4e?
Een Supra toch?
Ik heb 4x 3150 in de vleugels van een (3,12 m) f3j kist (Eraser). Er zitten ds386's in voor hoogte en richting. Ik vermoed dat de ds386 wat nauwkeuriger zijn, maar kwetsbaarder.