Bezig mn f5j model in te programmeren op de zender. Ik heb geen intentie om te gaan wedstrijdvliegen wel ben ik benieuwd naar julie vliegmodussen en hoe je het beste je f5j kist kan instellen.
Specifiek heb ik gezocht naar een "best practice" instelling van een ds16 voor een f5j kist. Hier kan jeti nog scoren door via de website een wizzard te maken waarmee je je telemetrie modules kunt aangeven en gewenste opties waarna je config bestand te downloaden is.
Helaas zal alles toch handmatig ingesteld moeten worden.
Wellicht vliegt er hier iemand met een ds-16 als old skool graupner fan is het nog best lastig allemaal.
Hebben jullie advies algemeen?
* welke vliegmodussen en wat instellen per modus?
Jeti specifiek:
* welke homepage indeling werkt prettig welke telemetrie laat je zien? Ik heb alle f5j relevante telemetrie modules zoals gps mvario2
- rx batterij spanning
- gps richting en hoogte
- rpm prop
* welke audio instellingen?
- mededeing hoogte of bieps
Er is zoveel mogelijk zie door de bomen het bos niet meer.
Plan is om de basis in te stellen maiden en daarna verder te refinen met de extra opties zoals telemetrie, alerts, mededeling hoogtes indeling homepage zender etc.
Ook bsste manier om flaps en airelins te mixen is niet echt duiselijk
Specifiek heb ik gezocht naar een "best practice" instelling van een ds16 voor een f5j kist. Hier kan jeti nog scoren door via de website een wizzard te maken waarmee je je telemetrie modules kunt aangeven en gewenste opties waarna je config bestand te downloaden is.
Helaas zal alles toch handmatig ingesteld moeten worden.
Wellicht vliegt er hier iemand met een ds-16 als old skool graupner fan is het nog best lastig allemaal.
Hebben jullie advies algemeen?
* welke vliegmodussen en wat instellen per modus?
Jeti specifiek:
* welke homepage indeling werkt prettig welke telemetrie laat je zien? Ik heb alle f5j relevante telemetrie modules zoals gps mvario2
- rx batterij spanning
- gps richting en hoogte
- rpm prop
* welke audio instellingen?
- mededeing hoogte of bieps
Er is zoveel mogelijk zie door de bomen het bos niet meer.
Plan is om de basis in te stellen maiden en daarna verder te refinen met de extra opties zoals telemetrie, alerts, mededeling hoogtes indeling homepage zender etc.
Ook bsste manier om flaps en airelins te mixen is niet echt duiselijk