F5J T-Shirts????

Ik denk dat het belangrijk is, welke teksten en of afbeelding moet er op.

Heb onlangs mooi blouse gezien donker blauw met korte mouw.
Daarop fel groen/fluor groene letters of oranje. Steekt mooi af.

In soest klein bespreekpunt van maken denk ik.
Blouse maten M tot 3XL . €20 stuk, €16 vanaf 20 stuks.
Daarby komt borduurwerk nog.

Had laatst een jas laten borduren, 75€ incl jas .

Gr harald

Ik wil volgend jaar ook met F5j meedoen.
Een polo is dan natuurlyk wel helemaal kek (en een stok achter de deur)!

:mrgreen:

Ik had op de achter grond al contact gehad met A3 over de polo's

Ik was in het verleden al bezig geweest met t'shirts geweest voor de F5J ik kan via de vrouw eventueel polo's laten borduren.
Het probleem des tijds was dat de persoon die het logo "ontworpen"zou hebben het ongevraagd geleend heeft wel iets aangepast maar Matej Skert de bedenker was er niet blij mee.

Als eerste de polo ik had de volgende polo's of shirts in de gedachte

Foto-XM3JU6JF-D.jpg

daarnaast ben ik bezig geweest om een logo te bedenken en daar kwam ik
op het volgende.

Foto-Y8GMYH6W-D.jpg

Ik zou dan wel NL van maken en niet alleen N houden :)

Wat op de xplorer2 F5J logo is misschien ook wel aardig als idee te combineren met het bovenstaande?

Blacquièrdingetje

En... dat ondertiteltje van "gone in 30 seconds" zou ik kek vinden om er in te verwerken. Misschien gewoon verticaal op je rug of zo, doe us gek....

JB

dit is het orgineel

Foto-8B83N7EB-D.jpg

Sorry, maar dat logo heb ik niet geleend maar jaren geleden al ontworpen.
Volgens mij heeft Gerben destijds ook al de eerste schetjes gezien.
Ik vraag me ook af wanneer die Matej het dan ontworpen heeft want NL was 1 van de eerste landen die F5J vloog.
Ik denk eerder dat het omgekeerd is, dat iemand anders het geleend heeft.

Shirts, jassen en polo's liet ik voor F5B maken in Tiel bij http://shirtsenletters.nl/
Die helpen ook mee met de lay out en zijn niet duur (bedrukte F5B jas was 35 Euro, T-shirts 10 Euro)

Als er dan toch geen copyright of ander probleem zit op het logo wat we nu gebruiken vind ik dat persoonlijk wel de mooiste. Met op de rug "Gone in 30 seconds" of zo

Sorry, maar dat logo heb ik niet geleend maar jaren geleden al ontworpen.
Volgens mij heeft Gerben destijds ook al de eerste schetjes gezien.
Ik vraag me ook af wanneer die Matej het dan ontworpen heeft want NL was 1 van de eerste landen die F5J vloog.
Ik denk eerder dat het omgekeerd is, dat iemand anders het geleend heeft.

Shirts, jassen en polo's liet ik voor F5B maken in Tiel bij http://shirtsenletters.nl/
Die helpen ook mee met de lay out en zijn niet duur (bedrukte F5B jas was 35 Euro, T-shirts 10 Euro)

Nederland was niet de eerste in het oosten waren ze al eerder en zijn schetsen waren van 2010 toen de F5J in Nederland nog niet bestond.

Robert...
Mag ik zeggen dat ik het grote onzin vind..

(Edit)
Ik heb op mijn oude PC gekeken.
Ik heb het logo in januari 2011 gemaakt (op nieuwjaarsdag) maar toen was het nog niet zoals het nu is.
Ik was het propje vergeten en daarna heb ik het nog rood wit blauw gemaakt (volgens mij was dat op advies van Gerben of iemand anders).

Maar dan weer terzake:

Ik heb het logo niet vastgelegd dus van mij mag iedereen het gebruiken, ik ben er juist trots op als mensen het gebruiken.
Maar vraag het voor de zekerheid even na bij Gerben, misschien is het wel vastgelegd door de F5J subcommissie.
Voor het F5B moet namelijk wel toestemming gevraagd worden aan de ontwerper (Art Studio Thomas), via Gerben.

Borduren van jassen, polo's en dergelijke (tassen) kan ook geregeld worden via Gerben.
Bedrukken is het goedkoopst bij die Shirts en Letters.

Als voorbeeld van een jas, de jas van 35 Euro met het F5B logo op de achterkant en pilootnaam op de voorkant.

attachment.php

En de T-Shirts
attachment.php

GJ

Laatst bewerkt:
De F5J Kalender is bekend, misschien toevallig ook al wat bekend over het ontwerp en het bestellen?

(Ik kwam erop dit weer even omhoog te halen door een strijk logo voor een t-shirt)

Back