F5J wedstrijd 9 Maart Goes

Discussie in 'F5J' gestart door trebor siuhyn, 24 feb 2013.

  1. Superior

    Superior

    Lid geworden:
    6 sep 2003
    Berichten:
    1.890
    Locatie:
    Zierikzee
    Op dit moment is de weersverwachting voor aanstaande zaterdag niet echt gunstig te noemen. Hopelijk gaat het nog veranderen.
     
  2. Medusa

    Medusa

    Lid geworden:
    5 jan 2013
    Berichten:
    114
    Locatie:
    Breda
    Ik heb me via de F5J site opgegeven. Echter geen bevestiging via die site ontvangen.

    In ieder geval, bij deze.

    Ben benieuwd of ik mijn F5J kist nog klaarkrijg. Een sterfgeval in de familie zorgde de afgelopen weken voor ernstige vertraging. Het is de afgelopen dagen 24-7 bouwen. Lukt het niet zie je met een piepschuimbak aan de start verschijnen.
     
  3. Superior

    Superior

    Lid geworden:
    6 sep 2003
    Berichten:
    1.890
    Locatie:
    Zierikzee
    Is het allemaal nog een beetje gelukt met de koby regelaar??
     
  4. Medusa

    Medusa

    Lid geworden:
    5 jan 2013
    Berichten:
    114
    Locatie:
    Breda

    Motor en regelaar aan elkaar gezet. In de F5J kist gemonteerd en draaien met die hap. Loopt prima. Eerst de kist maar af zien te krijgen. Gaat spannend worden.
     
  5. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Gebruik je een Futaba zender? Zo ja het gas in de zender reversen en niet in de regelaar...of hadden ze je dat al verteld?


    Gerben
     
  6. Medusa

    Medusa

    Lid geworden:
    5 jan 2013
    Berichten:
    114
    Locatie:
    Breda
    Graupner MC 18 uit 1990 omgebouwd naar 2.4 GHz met zo´n zelfde set als jij voor je MC 24 gebruikt hebt.

    Gas zit op 3-standen schakelaar op de stuurknuppel. Die schakelaar heb ik van een ander stekkertje voorzien en gebruik ik direct als kanaal i.p.v. te kl"%$_&n met allerlei mixers. Daar wordt je namelijk niet vrolijk van.
     
  7. trebor siuhyn

    trebor siuhyn

    Lid geworden:
    29 nov 2002
    Berichten:
    1.966
    Locatie:
    Eibergen
    De volgende mensen hebben zich op gegeven.

    Herman Dievelaar
    Arjan Harmans
    Adrie van Brouwenshaven.
    Huib Kalkman
    Henk Struijk
    Jan-willem de wolf
    Willem Hanssen
    Frans Doff
    Peter Keim
    Sam Bliek
    Kees den Hoed
    Jan van Laak
    Piet Douma
     
  8. Medusa

    Medusa

    Lid geworden:
    5 jan 2013
    Berichten:
    114
    Locatie:
    Breda
    Dat de wedstrijd niet doorgaat komt me dus goed uit. Donderdagavond had ik al dooir det het me niet ging lukken. Bouwen met een tijdslimiet vind ik helemaal niets. Je hebt nu eenmaal af en toe wat tegenslagen in elk zelfbouwproject en dat is bij mij (zeker) niet anders.:rolleyes:

    Dus ik was gestopt en heb me even kunnen concentreren op mijn piepschuimbak. Die moest weer helemaal worden afgesteld, inclusief de zender en logger. Afgelopen vrijdag (gisteren) was ik i.v.m. de nasleep van het overlijden van mijn schoonmoeder toch in Goes en heb nog even op het veld van MVC Delta kunnen oefenen. Dat was op zich maar goed ook. Pas gisteravond vond ik na enig zoeken op deze site dat het niet doorging. Ik had gedacht dat het wel in dit draadje zou staan. Niet dus. Ik moet moet nog duidelijk leren omgaan met dit forum.
     

Deel Deze Pagina