Dag allemaal,
Dit mailtje om jullie eraan te herinneren dat zondag 23/06/2013 onze F5J-wedstrijd plaatsvindt te Heist op den Berg.
Plaats :
Model Aero Sport Heist
Koude of vegetarische schotel beschikbaar. Geef me je keuze door vóór 20/06
maar vergeet niet :
• Uw FAIlicentie
• Uw immatriculatienummer op uw toestel
• De mogelijkheid te voorzien om GEMAKKELIJK een hoogtemeter te kunnen in- en unpluggen tussen uw ontvanger en de controller.
• Te arriveren voor de inschrijving omstreeks 9u30 of – beter nog - me enkele dagen voor de wedstrijd uw deelname te bevestigen via mail (met uw FAI nr en nr v jullie frekwentie
• Inschrijvingsgeld : 5 €
En vanzelfsprekend … Uw goed humeur en fair-play.
Gelieve te willen forwarden naar alle geïnteresseerden.
Tot Zondag
JL
indien er buitenlanders(nederlanders) meedoen ,graag ff laten weten of jullie s'middags eten willen hebben voor 20 juni
bedankt!
Dit mailtje om jullie eraan te herinneren dat zondag 23/06/2013 onze F5J-wedstrijd plaatsvindt te Heist op den Berg.
Plaats :
Model Aero Sport Heist
Koude of vegetarische schotel beschikbaar. Geef me je keuze door vóór 20/06
maar vergeet niet :
• Uw FAIlicentie
• Uw immatriculatienummer op uw toestel
• De mogelijkheid te voorzien om GEMAKKELIJK een hoogtemeter te kunnen in- en unpluggen tussen uw ontvanger en de controller.
• Te arriveren voor de inschrijving omstreeks 9u30 of – beter nog - me enkele dagen voor de wedstrijd uw deelname te bevestigen via mail (met uw FAI nr en nr v jullie frekwentie
• Inschrijvingsgeld : 5 €
En vanzelfsprekend … Uw goed humeur en fair-play.
Gelieve te willen forwarden naar alle geïnteresseerden.
Tot Zondag
JL
indien er buitenlanders(nederlanders) meedoen ,graag ff laten weten of jullie s'middags eten willen hebben voor 20 juni
bedankt!