De winterperiode komt er nu snel aan. Voor sommige mensen betekent dat het einde van het vliegseizoen. Modellen worden opgeslagen of ondergaan de nodige reparaties. Voor veel F3K piloten geldt echter dat het vliegseizoen het gehele jaar door gaat. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik zelf ook 1 van die idioten ben. Ieder jaar beleef ik weer veel plezier aan de clinics van Vincent en Jaap en zie daar vele lotgenoten samenkomen. Dat heeft me geïnspireerd om een volgend treffen te organiseren. Jeroen Kole heeft aangeboden om op de meest fantastische locatie van Nederland, Terlet een treffen te organiseren. Ik heb hem gevraagd of het mogelijk is of we boven op de bult mogen vliegen en hij geeft aan dat dat mogelijk is. Helemaal geweldig Jeroen!! De exacte datum weten we nog niet, maar het zal ergens na halverwege december zijn. Dit biedt mensen die geïnteresseerd zijn meer dan 2 maanden de tijd om iets te bouwen of om te bouwen. Prima doelstelling om het bouwhok weer eens op te zoeken in de komende donkere avonden.
Op dit moment denk ik dat het een vriendschappelijk treffen wordt zonder veel poespas. Dus wel de doelen uitleggen en de geluidsignalen organiseren, maar zelf nog de tijden timen met stopwatches. Mocht Guido iets maken waarmee de scores zelfstandig in zijn Excel verwerkt kunnen worden, dan zal ik op dat moment ook een wedstrijduitslag bekend maken. Wanneer dit niet lukt, dan zal ik de uitslag op een later tijdstip bekend maken (opvolgende dagen).
Graag hoor ik van jullie wie interesse heeft om op het treffen aanwezig te zijn.
1. Brian van der Gouw - electro Vortex 2.5
2. Jorn Beerendonk - CX5 eigenbouw romp, hopelijk versie 2
3. Guido ter Horst - revolution ultralight
4. Rasmus de Jong (mits Zondags) - zelfbouw F5K of GG-EZ
5. Bart Meertens - zelfbouw F5K
6. Herman Dievelaar - Simply the Best of misschien wel iets nieuws
7. Jeroen Kole - snipe 2e / eigenbouw.
8. Henk Nieuwenhuijsen - Stream
Op dit moment denk ik dat het een vriendschappelijk treffen wordt zonder veel poespas. Dus wel de doelen uitleggen en de geluidsignalen organiseren, maar zelf nog de tijden timen met stopwatches. Mocht Guido iets maken waarmee de scores zelfstandig in zijn Excel verwerkt kunnen worden, dan zal ik op dat moment ook een wedstrijduitslag bekend maken. Wanneer dit niet lukt, dan zal ik de uitslag op een later tijdstip bekend maken (opvolgende dagen).
Graag hoor ik van jullie wie interesse heeft om op het treffen aanwezig te zijn.
1. Brian van der Gouw - electro Vortex 2.5
2. Jorn Beerendonk - CX5 eigenbouw romp, hopelijk versie 2
3. Guido ter Horst - revolution ultralight
4. Rasmus de Jong (mits Zondags) - zelfbouw F5K of GG-EZ
5. Bart Meertens - zelfbouw F5K
6. Herman Dievelaar - Simply the Best of misschien wel iets nieuws
7. Jeroen Kole - snipe 2e / eigenbouw.
8. Henk Nieuwenhuijsen - Stream