F5K Wintercup te Terlet

Discussie in 'F5K' gestart door bgo, 19 okt 2019.

  1. funpeter7823

    funpeter7823

    Lid geworden:
    22 nov 2013
    Berichten:
    864
    Locatie:
    Emmen
    Me too

    De nieuwe deelnemerslijst:

    1. Brian van der Gouw - electro Vortex 2.5
    2. Jeroen Kole - electro Snipe2
    3. Guido ter Horst - revolution ultra light
    4. Walther Bednarz - e Snipe 2 / e Flitz
    5. Henk Nieuwenhuijsen-nxt Stream electro
    6. Peter Zweers - E Snipe2
     
    bgo vindt dit leuk.
  2. bgo

    bgo

    Lid geworden:
    10 okt 2008
    Berichten:
    646
    Locatie:
    Almelo
    Mooi dat je er bij bent Peter!

    Ook Herman heeft zojuist aangegeven er weer bij te zijn. Het lijstje krijgt weer wat vorm.
    Zouden er nog mensen aan het bouwen zijn die wellicht ook van plan zijn mee te gaan doen?

    De nieuwe deelnemerslijst:

    1. Brian van der Gouw - electro Vortex 2.5
    2. Jeroen Kole - electro Snipe2
    3. Guido ter Horst - revolution ultra light
    4. Walther Bednarz - e Snipe 2 / e Flitz
    5. Henk Nieuwenhuijsen-nxt Stream electro
    6. Peter Zweers - E Snipe2
    7. Herman Dievelaar - Simply the Best
     
  3. bgo

    bgo

    Lid geworden:
    10 okt 2008
    Berichten:
    646
    Locatie:
    Almelo
    Dan denk je dat 3 keer scheepsrecht is.... we zullen een nieuw spreekwoord moeten bedenken.

    Opnieuw wordt er zeer slecht weer voorspeld voor het aankomende weekend. Veel wind en regen.
    We zijn genoodzaakt de wedstrijd opnieuw af te lasten. Echt jammer, want dit was het laatste weekend dat we op het fantastische terrein van Terlet terecht konden.
    Ook lijkt het erop dat de winter langzaam maar zeker uit beeld raakt en (gelukkig) zijn de dagen weer langer en warmer. Een Wintercup lijkt er niet meer in te zitten.

    Voor zover het slechte nieuws. Gelukkig hebben we ook positief nieuws. We gaan proberen ergens in de komende weken een datum te vinden om alsnog een F5K wedstrijd te organiseren.
    Waar we het zullen houden hoop ik zsm te kunnen vertellen.

    Daarnaast proberen we met onze club, de Modelvliegclub Losser, een F5K weekend wedstrijd te organiseren. De exacte datum en locatie is ook hier nog niet bekend.
    We denken aan een weekend in augustus en aan een locatie waar ook kamperen op / naast het veld mogelijk is. Voor deze evenementen zal ik binnenkort aparte draadjes openen.

    Intussen hoop ik dat er veel mensen geïnspireerd raken en een kist ombouwen naar F5K of een F5K specifiek model kopen. Iedere week komen er nieuwe modellen op de markt.
    Denk daarbij aan de e-Flitz , de e-CX5, de e- NRJ, de Furo en de e-Vortex 3. Allemaal prachtige modellen en ruim voor het F5K weekend beschikbaar. Het ombouwen van een F3K model naar een F5K is ook heel goed mogelijk.
    Veel mensen hebben vast nog een rompje liggen en tijdens deze druilerige dagen is het lekker knutselweer.

    gr. Brian
     
    Huey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina