Origineel bedoelde ik anderen met misschien nog een andere instelling, maar dit is ook goed 
En op jouw manier gezien zit er in jouw redenatie ook wel wat...
Het lijkt me alleen zo grof, hij komt dan gewoon in een fractie van een seconde omlaag...
Tuurlijk, liever een heli kwijt dan zo'n ding met 2000 toeren het publiek in, maar toch..
Met goede electronica waar goed over is nagedacht is de kans niet groot (zelfs klein), en de kans dat het signaalverlies lang zal duren zal ook niet groot zijn. Anders zou de zender of de ontvanger zelf kapot zijn, dat gebeurt volgens mij ook niet echt dagelijks, zeker niet in flight.
Kan er geen failsafe op de fbl electronische stab. gebouwd worden?
Dus dat als alle signaal verloren gaat, de e stab. de heli stilhangt..

En op jouw manier gezien zit er in jouw redenatie ook wel wat...
Het lijkt me alleen zo grof, hij komt dan gewoon in een fractie van een seconde omlaag...
Tuurlijk, liever een heli kwijt dan zo'n ding met 2000 toeren het publiek in, maar toch..
Met goede electronica waar goed over is nagedacht is de kans niet groot (zelfs klein), en de kans dat het signaalverlies lang zal duren zal ook niet groot zijn. Anders zou de zender of de ontvanger zelf kapot zijn, dat gebeurt volgens mij ook niet echt dagelijks, zeker niet in flight.
Kan er geen failsafe op de fbl electronische stab. gebouwd worden?
Dus dat als alle signaal verloren gaat, de e stab. de heli stilhangt..