Fake of real

Oh nee, niet nog eens, eerst al 54000x op e-mail voor bij gekomen en een post of 4 hier op het forum.

Oh ja! Dit is wel echt he.

:hammer:

Ik ben dus niet de enige die kijkt naar de filmpjes van Bill hempel :p

Goh, draadje nummer zoveel over dezelfde fake video.

Hier het meest besproken draadje hiervan.

Hier maar een slotje?

Laatst bewerkt:
dit is werkelijk gepasseerd... (vrij vertaald uit het duits)

Oeps, sorry :oops: dat was het echte model 1/2 vleugel draadje :oops:

Ik bedoelde deze post:
[post43]

Of te wel:
Wat betreft de video, dit staat op de site van Airplanes | Aviation | Pilots | Flying: KillaThrill Generates Huge Buzzkill With Viral Airplane Crash Video

Here's a video that's been circulating widely on the internet as fact, when in fact it is a complete fiction. At first blush, the aircraft looks real and the wing separation seems authentic. If you listen closely, you'll hear that the engine sounds are not properly synchronized, the radio chatter seems out of place and the people are definitely over-acting. But for its intended purpose, KillaThrill got a great viral advertising campaign.

De eerste keer moest ik even goed kijken maar zowel het deel waar de vleuegl mist klopt dit niet, veelste schoon breukvlak + de landing was zo`n een stuiter dat ie dat nooit zo netje voor elkaar zou hebben gekregen.

Laatst bewerkt door een moderator:
:p Dat is wel dezelfde video idd..

Ben nog niet zo lang lid van dit fantastische forum dus die had ik nog niet gezien :mrgreen:

Thnx voor de uitleg hierover @Berto!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back