Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan begrijpen we elkaar uiteindelijk toch
Ik wilde en kon geen 1000 euro uitgeven aan een Trex 450SE V2, lader, balancer, zender en LIPO's.
Heb dus de HBK2 gekocht en ben begonnen. Toen ik snapte dat dit blijvend was heb ik de lader en zender erbij gekocht en meer LIPO's.
Nu dus een Trex 450 XL met ontvanger.
Zo heb ik de "schade" dus verdeeld over een langere periode en had ik er niet zo veel spijt van gehad als ik er na een maandje al mee was gekapt.
frandaman ik ben het helemaal met je eens maar ik zeg je ik heb ook een falcon 3D
ik ben met een vriend die al een aantal jaren heli vliegt ongeveer 5 weken elke dag bezig geweest om deze heli behoorlijk te laten vliegen ging echt niet ik werd er gek van zo gek dat ik een TREX 600 nitro pro hebt gekocht want ik wilde koste wat het kost vliegen en wat denk je ik vloog en nog steeds al geruime tijd en zonder schade
ik verstook gemiddeld zo'n 15 liter nito per week dus vlieg naar mijn idee niet echt weinig maar zoals ik al eerder zei ik weet niet wat iemand anders kan of wil uitgeven om te vliegen ik zelf vind het het einde om een heli in de lucht te zien welk merk of prijs dan ook maakt me niks uit
maar als je al een zender en ontvanger hebt vind ik de trex wel meevallen kwa prijs evenals de mini titan en zoals ik al eerder zei dan vlieg je goed
maar ieder moet doen wat hij of zij wil of wat mogelijk is
goed weekeinde voor allemaal
groet carlo
Alles nalopen heeft geen zin.
Dit is zonde van je tijd geloof me.
Ik ben samen met mijn maatje ongeveer 5 weken elke dag met een falcon 3D heli bezig geweest.
Om de staart stil te krijgen gaat echt niet lukken.
Wij hebben de heli nieuw gekocht zo uit de doos dit is een zeer slechte kopie van de Robbe spirit fun
Mischien dat een 401 gyro met bijpassende servo wel goed werkt
Ik heb echt een zeer sterk vermoeden dat het aan die chinese ...... gyro licht
Al met al kan je dit project beter stoppen.
Want dit gaat je denk ik veel euri's kosten.
Jammer genoeg zijn de meeste verkopers niet eerlijk.
Ik heb hem niet verkocht om een ander de elende van dit soort heli's te besparen.
Geloof mij koop een mini titan of een trex 450 dit zijn goede heli's en op den duur een stuk goedkoper.
groet carlo
Ik ben het helemaal hier mee eens ik heb zelf nou al een half jaar die ****** flacon 3D en het schudden is er haast niet uit te krijgen daarbij is de stock regelaar erbij slecht, die verbrand na 5x de motor kan op zich een hoop hebben maar als je te lang vliegt met een iets te slechte set up word ie heet en knalt ie uit elkaar.
En dan weer terug naar dat schudden van de staart dat heeft me 3 tower pro 9 grams staart servo's gekost en dat rot ding vliegt nog niet ja vliegt wel maar niet vragen hoe.
Ik wil best geloven dat er mensen zijn die die dingen goed in de lucht houden maar mij lukt dat echt niet sorry
Geen goede beginners heli mijn mening.
Mvg jean Paul
Ps: ben jij de gene die de mijne heeft gekocht?