A antonvdh 19 mei 2014 #1 Wil een 450 Align 3G flybarless heli testen met een training-kruis eronder. Is dat mogelijk ?
S Student Moderator Moderator team Forum veteraan 19 mei 2014 #2 tuurlijk. alleen heb je kans dat hij wat rottig gedrag vertoont. maar dat hebben alle heli's met zo'n kruis...
tuurlijk. alleen heb je kans dat hij wat rottig gedrag vertoont. maar dat hebben alle heli's met zo'n kruis...
A antonvdh 19 mei 2014 #3 Ja klopt is enkel voor een eerste test. Ik vroeg me af of de fbl gyro zich kan stabiliseren met een trainingskruis .
Ja klopt is enkel voor een eerste test. Ik vroeg me af of de fbl gyro zich kan stabiliseren met een trainingskruis .
M Martin49 19 mei 2014 #4 antonvdh zei: Wil een 450 Align 3G flybarless heli testen met een training-kruis eronder. Is dat mogelijk ? Klik om te vergroten... Ik zelf zou dat niet zo snel doen. Een fbl stabiliseerd slecht (niet) als een van de balletjes op de grond ís en de anderen niet meer. Groeten Martin
antonvdh zei: Wil een 450 Align 3G flybarless heli testen met een training-kruis eronder. Is dat mogelijk ? Klik om te vergroten... Ik zelf zou dat niet zo snel doen. Een fbl stabiliseerd slecht (niet) als een van de balletjes op de grond ís en de anderen niet meer. Groeten Martin