Feedback over self-designed frame

Hallo iedereen
Ik ben een carbon-quadcopter frame aan het ontwerpen.
-gewicht:260 gram
-motor-to-motor:430mm
-de rode stukjes kunnen in alle kleuren
M3x40 screws met M3 locknuts
De motorgaatjes worden nog universeel gemaakt momenteel zijn dit 19 en 16mm diameter.
Dit is het resultaat tot nu toe.
full

full

full

Geef hier je feedback zeg wat je ervan vind en wat beter kan...

Alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja.....de boutjes zijn aan de lange kant.
Maar je gaat vast schrijven dat je de kortere nog niet binnen had.

Mvg. Richard

idd
Zoiets ik heb voor de zekerheid langere besteld maar wanneer ik mij locknuts heb zal ik de rest eraf snijden.
Wat vind je van de rest ?

Dikke armen zeg, lekker stevig :)
Wat ga je powerliften ? haha

Het zijn 14 mm carbon booms.
Dus dat valt nog mee.
De elektronica komt nog achter van hobbyking ik ga gewone ntm motoren gebruiken en wat FPV en acro en als hij aan die voorwaarden voldoet zal ik deze misschien in productie laten gaan.
Ik zal ook nog voor een mooie witte protection dome zorgen zodat alle elektronica mooi weg zit.

Ziet er erg mooi uit inderdaad, maar is je middenplaatje niet een beetje krap? mijn F450 heeft volgens mij meer ruimte, en die is vaak al lastig om alles in te passen!

Ja dat zou wel kunnen als ik mijn elektronica heb zal ik het direct weten.
Daarom is het ook een prototype.
En bedankt voor het posten.

Zoiets had ik al gedacht, ziet er goed uit.
Ivm. weinig plaats, er al eens aan gedacht om een 4in1 regelaar te gebruiken? Plak je er mooi onder, geen geklooi met kabels.

veel bouw plezier,

Zoiets had ik al gedacht, ziet er goed uit.
Ivm. weinig plaats, er al eens aan gedacht om een 4in1 regelaar te gebruiken? Plak je er mooi onder, geen geklooi met kabels.

veel bouw plezier,
Ja daar heb ik zeker aan gedacht maar ik wou eerst eens checken of ik er ook 4 ESC kan insteken.
Bedankt voor de tip. :-)

Ik gebruik ook een 4 in 1 ESC, werkt super. Netjes de kabels door het middelste gat door de aluminium buizen leiden, in dit geval de carbon armen, en da ziet er heel mooi clean uit, groot voordeel is dat de ESC ook genoeg koeling krijgt, dat krijgt die minder goed in een buis ;-)

Ik ben nog op zoek naar van die witte (plastiek) bladen om een protection dome te maken.
Weet iemand toevallig hoe dat noemt ?

Back