Feedback over self-designed frame

Nog wat settings aanpassen, extra gaatjes in mijn carbon platen laten frezen, een kapje maken om erover te doen en maken dat alle elektronica weg zit en daarna een tricopter, hexacopter, X8, octocopter en Y6 te ontwerpen.

Ik ben de laatste maanden druk bezig geweest met het ontwerpen van een sterke en mooie protection dome. Hier al een foto ervan morgen monteer ik hem op mijn quad. Zet hieronder zeker wat je ervan vind zodat ik weet wat beter kan of dat het gewoon goed is :) .
full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben de laatste maanden druk bezig geweest met het ontwerpen van een sterke en mooie protection dome. Hier al een foto ervan morgen monteer ik hem op mijn quad. Zet hieronder zeker wat je ervan vind zodat ik weet wat beter kan of dat het gewoon goed is :) .
full

full

Goeie vorderingen gemaakt...
hou er rekening mee dat je de dome in "het veld" makkelijk eraf kunt halen, en natuurlijk weer terug plaatsen.

Eindelijk klaar met de protection dome erop te zetten. Het was een hele klus vooral omdat mijn fc tegen mijn kap zat dus moest ik alles ineen proppen. De volgende die ik maar zal met grotere platen zijn en met e en 4 in 1 maar toch zorg ik voor genoeg plaats voor 4 ESC's. Mijn prototype is bij na klaar ik moet juist nog mijn vijsjes die wat te lang waren afvijlen. Nu wil ik nog als laatste stap een soort van sticker op mijn kap zetten. Ik heb eens op dit forum gezien dat ze dat met een bak water doen ofzo. Kan mij daar iemand meer uitl eg over geven? Ook wil ik nog een landingsgestel toevoegen. Ik ben aan het twijfel en om een landingsgestel van quadframe eronder te zetten of zelf een landingsgestel maken met 2 carbon buizen zoals de sky-hero. Wat zouden jullie het best vinden?
full

Back