Feestelijke opendag Vaargroep Flevoland in het kader van 30 jarig jubileum.

Discussie in 'Schipperscafé' gestart door Etapje, 18 jan 2013.

  1. Baggeraar

    Baggeraar

    Lid geworden:
    31 jan 2010
    Berichten:
    15.448
    Locatie:
    H&NF
    Wat een geklaag achteraf, had niemand het idee om die gast terplaatse aan te spreken op zijn hinderlijke golfslag?
     
  2. Etapje

    Etapje

    Lid geworden:
    1 nov 2010
    Berichten:
    1.308
    Locatie:
    Oldebroek, Gelderland
    Ik hoor niemand klagen hoor, is alleen een klein aandachtspuntje voor de volgende keer.
     
  3. Etapje

    Etapje

    Lid geworden:
    1 nov 2010
    Berichten:
    1.308
    Locatie:
    Oldebroek, Gelderland
    Woensdag hebben we evaluatie, ik zal dan vragen of er misschien filmpjes zijn gemaakt.

    Voor de geïnteresseerden. Naast het varen hadden we gisteren ook een optreden van een piratenkoor en bracht de muziekvereniging ook nog een bezoek na te zijn gestart in het dorp. Na de opening hebben we geprobeerd admiraal te varen met mijn gele kanarie (dank Mieke:p) voorop. Laten we zeggen dat we nog wat moeten oefenen. Om 9.00 uur was er een live interview op de radio. De officiële opening is gedaan door de wethouder.
    Nadat alle gasten waren vertrokken werden de eigen leden en aanhang nog getrakteerd op een Chinees buffet, dit ivm ons 30 jarig jubileum.
    Bijna vergeten, we hadden ook nog een verloting. Had zelf ook prijs, een model van de us coast gard, maar heb deze weer in de verloting gedaan. Heb er toch geen tijd voor.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2013
  4. mieke

    mieke

    Lid geworden:
    11 jan 2013
    Berichten:
    492
    Locatie:
    Eelde
    Gele Kanarie.

    Je moet wel goed lezen hoor!!!!:confused: Paul was te lui om zelf in te loggen, daarom staat alles op mijn naam. Paul N heeft het wel gelezen, dus jij kan dat ook.:bye: Maar zeker dat wij volgend jaar weer komen (als dat mag):razz:
     
  5. Etapje

    Etapje

    Lid geworden:
    1 nov 2010
    Berichten:
    1.308
    Locatie:
    Oldebroek, Gelderland
    Oops, vergeef je me Mieke. Dan mogen jullie volgend jaar weer komen;)
     
  6. mieke

    mieke

    Lid geworden:
    11 jan 2013
    Berichten:
    492
    Locatie:
    Eelde
    Daan bedankt voor de informatie. De volgende keer wil ik graag nog meer foto's maken. Wel van dichtbij als dat mag. Want ik vind hem in 1 woord schitterend.!!!!
     
  7. mieke

    mieke

    Lid geworden:
    11 jan 2013
    Berichten:
    492
    Locatie:
    Eelde
    Ja hoor Stefan, alleen dan (als het goed is) kom ik met Polleke. Dus kan ik meedoen met het raggen.:p:p
     
  8. bol

    bol

    Lid geworden:
    30 apr 2002
    Berichten:
    736
    Locatie:
    poeldijk gem:_Westland
  9. Seabexone

    Seabexone

    Lid geworden:
    3 mrt 2013
    Berichten:
    85
    Locatie:
    Joure(fr)
    Heren en Dames.

    Ik baal als een stekker dat ik helaas niet kon komen op de open dag.
    Zoals de foto's er uit zien en na wat ik gehoord heb was het een geweldige dag.
    Met veel mooie boten. Ik had graag met mijn Witte Zee en Seabex One aan wezig willen zijn. Ik ben erg benieuwd naar meer foto's en filmpjes

    Gr Nick
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
  10. BertusvB

    BertusvB

    Lid geworden:
    14 sep 2011
    Berichten:
    1.258
    Locatie:
    Hoeksewaard
    Mooie foto's Mark!
    Geinig dat speedbootje. Mooi in beeld gevangen.
    Oh, de Tilly, leuk.
     
  11. mieke

    mieke

    Lid geworden:
    11 jan 2013
    Berichten:
    492
    Locatie:
    Eelde
    Mark super foto's!!!!! Zo mooi in beeld alles gebracht. :thumbsup::thumbsup:
     
  12. Etapje

    Etapje

    Lid geworden:
    1 nov 2010
    Berichten:
    1.308
    Locatie:
    Oldebroek, Gelderland
    Nog een nieuwtje n.a.v. de open dag.

    De 4 leden van de organisatie van de open dag, waaronder ik, en 1 extra lid van de vereniging zijn afgelopen woensdag verkozen als nieuw bestuur van Vaargroep Flevoland. Het oude bestuur is in zijn geheel in goede harmonie afgetreden om plaats te maken voor nieuwe mensen en nieuwe ideeën.
    Mochten jullie n.a.v. de open dag nog suggesties hebben dan hoor ik dat graag van jullie.
     
  13. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.638
    Locatie:
    Betuwe
    Dan is een welgemeende dankbetuiging aan het oude bestuur op z'n plaats.

    En het nieuwe bestuur veel sterkte en plezier met het leiden van deze mooie vereniging!
     
  14. Etapje

    Etapje

    Lid geworden:
    1 nov 2010
    Berichten:
    1.308
    Locatie:
    Oldebroek, Gelderland
    Dat is zeker het geval en dat hebben wij met de club ook zeker gedaan afgelopen woensdag en tijdens ons etentje met de open dag. Onze oude penningmeester Jan Hofman was er reeds vanaf het begin bij dus een lange historie maar dat hoef ik jou niet te vertellen Roel.
     

Deel Deze Pagina