FEJ Viper "S"

Die heeft hij al hoor Dickie midden erover heen, net als ik :D ;)

weinig ruimte en geen vangkabel. Maaaarre is een bestuurs funktie zo zwaar bij jullie of zijn het de wilde
haren die weg gewaaid zijn.:bye:

grt
dick

Laatst bewerkt door een moderator:
Heren, heren,
Als jullie eens wisten hoeveel ik per jaar aan de kapper kwijt ben om het te krijgen zoals ik het heb .........

Heren, heren,
Als jullie eens wisten hoeveel ik per jaar aan de kapper kwijt ben om het te krijgen zoals ik het heb .........

Toch heb je wat € overgehouden toch:D
MAAR je hebt een mooie kist gebouwd, ik heb hem kunnen bewonderen op de keuring, afgelopen Vrijdag gebak en koffie erbij:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Mischa je kunt jezelf toch wel inhouden tot na het weekend????

Trouwens vanmiddag de Schweizer C 300 een beetje schade gevlogen, een paar honderd Euro's KVT !!!! :mad:

Laatst bewerkt:
Vanavond de laatste puntjes op de i gezet dus morgen maar eens een eindje rijden en wie weet ......

Er staat een aardig windje morgen, we zien wel.

Yep, hou het weer hier ook al in de gaten.............

Als ik het zo lees moet het in de ochtend nog wel goed te doen zijn.

Het was een lange maar zeer gezellige dag met veel (te veel) wind en in de middag af en toe een bui. :bad-words:

's Morgens eerst een rangetest gedaan en een paar rol tests, geen problemen gevonden dus wachten op een beetje beter weer. Eigenlijk was het echt geen dag om je kist in te vliegen maar als je er bent en alles klaar staat blijf je hopen op het moment dat je maanden bouwtijd uitbetaald ziet worden.

In de loop van de middag hebben we toch besloten dat de Viper er aan moest geloven. Kist gestart, taxieen naar de baan en ....... YES!!!
Na een vlucht van 5 minuten weer veilig geland .

Leon en Berto bedankt voor de hulp en ondersteuning. :thumbsup:

Graag gedaan Mischa.
Nu nog met wat 'beter weer' de kist vliegen, zal een stuk relaxter zijn.

Foto's volgen nig.

Grt,
Berto.

Hier een paar fotootjes:
Viper%20Jet%20%281%29.JPG

Viper%20Jet%20%283%29.JPG

Viper%20Jet%20%282%29.JPG

Viper%20Jet%20%285%29.JPG

Viper%20Jet%20%287%29.JPG

Viper%20Jet%20%286%29.JPG

Viper%20Jet%20%288%29.JPG

Viper%20Jet%20%289%29.JPG

Viper%20Jet%20%2810%29.JPG

Viper%20Jet%20%2811%29.JPG

Viper%20Jet%20%2812%29.JPG

@Melvin
Thanks.

@John
Wees gerust, je hebt niets gemist. Je zal m binnenkort wel zien.

@ Berto
Mooie plaatjes. Als ik er naar kijk vallen me gelijk een paar dingen op. Ontbrekende belly fins, piloten, belachelijke wind en dat de E-gear goed werkt.

Belly fins en piloten komt goed :yes:

He Mischa gefeliciteerd ik was op tijd voor de maiden:cool:

het vliegbeeld was strak ondanks de wind.:bye:

gr
Dick.

Hallo Cees, dank je.

Als het gras op het nieuwe veld voldoende dicht is gegroeid kom ik zeker weer eens en kunnen we samen vliegen.

Hoi, gefeliciteerd met je maiden, had het niet meer verwacht! Ik dacht dat die bui nog wel effe aan zou houden maar gelukkig niet dus. Mooie kist joh! :cool:

Groetjes,
Gerald

Hallo Gerald,

We hebben gegokt om na de bui alsnog te gaan vliegen en dat is positief uitgevallen. De wind werd even minder en gelijk hiervan gebruik gemaakt. Puur mazzel.

Tot binnenkort.

Back