een tijdje geleden een felix 80 zwevertje aangeschaft met de bedoeling deze tot rc om te bouwen. volgens mij een vrij hufterproof zwevertje en dus uitermate geschikt als leervliegtuigje. naast al eerder een hoovercraft en een houtbouw speedboot gebouwd te hebben en (al jaren) bezig te zijn met een .50 heli romp is dit mijn eerste vliegtuigje dat ik bouw. vandaar dat ik toch maar een draadje start.
het complete pakket zelf samengesteld.
rc materiaal (advies van plotterweld)
en nog wat spulletjes
naast het bouwverslag van plotterweld gebruik ik het bouwverslag van een engelse of amerikaanse dude. er zitten namelijk nogal wat verschillen in bouwwijze en bij het algemene felix topic mis ik bijvoorbeeld de plaatsing van batterij en zender.
daarnaast is alle hulp van forumlezers altijd gewenst. een aantal zaken waar is zeker van ben zal ik gewoon uitvoeren en documenteren. voor zaken waar ik niet helemaal zeker ben zal ik eerst een vraag posten en gebruik maken van jullie deskundigheid.
ik heb er zin in!!

het complete pakket zelf samengesteld.

rc materiaal (advies van plotterweld)

en nog wat spulletjes
naast het bouwverslag van plotterweld gebruik ik het bouwverslag van een engelse of amerikaanse dude. er zitten namelijk nogal wat verschillen in bouwwijze en bij het algemene felix topic mis ik bijvoorbeeld de plaatsing van batterij en zender.
daarnaast is alle hulp van forumlezers altijd gewenst. een aantal zaken waar is zeker van ben zal ik gewoon uitvoeren en documenteren. voor zaken waar ik niet helemaal zeker ben zal ik eerst een vraag posten en gebruik maken van jullie deskundigheid.
ik heb er zin in!!