Ferrari's in schaal 1:12 en 1:18

Discussie in 'Die Cast' gestart door Jelmer, 19 jan 2005.

  1. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    nog meer ferrari verzamelaars hier?
    Ik heb ondertussen de verzameling uitgebreid naar een 68 stuks schaal 1:18, de rest niet meegeteld.

    Nieuwe releases die er aan zouden komen
    - Ferrari FXX (nog een paar weken)
    - Ferrari 575 Superamerica (juli)
    - Ferrari F430 Challenge (oktober)
    - Ferrari 599GTB Fiorano (sept/okt)

    is er een ferrari fan die weet of er een GOED model 1:18 bestaat van de testarossa spider ('84 model), er zijn namelijk aangepaste, maar die kloppen meestal niet, gewoon een testarossa waar het dak van weggezaagd is voldoet niet...
     
  2. Smiley

    Smiley Guest

    Jaz ker, zelf ben ik ook een Ferrari Fan en verzamelaar. Heb zojuist de 612 binnen gekregen. Over een paar maanden verwachty ik dat de ferrari 599 uitkomt...

    Om een idee te krijgen van de verzameling die ik heb, ik hebde dino t/m aan de 612. en bijna alle denk bare modellen zitten er wel tussen zoals de Dino, 456 GT, F40 en F50, 360, 550
    klassiekers zoals de Daytona en de Testa Rossa uit 1958.


    MVG,
    Vincent
     
  3. Smiley

    Smiley Guest

    @ Erikdegraaf,

    Hothweels heeft de Testarossa in het assortiment zitten.

    De modellen van Hotwheels zijn over het algemeen gezien zeer nette modellen.
    de detailerring van de modellen is ook wel goed, vergelijken met andere modellen.

    Met vriendelijke groeten,

    Vincent Grob
     
  4. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    Vincent,

    leuk om te zien dat er meerdere ferrari verzamelaars zitten hier.

    inderdaad, de 599 gaat eraan komen, even wachten nog.
    De testarossa van hotwheels ken ik, alleen zoek ik de cabrio versie ervan.

    hotwheels is inderdaad mooi, alleen is er weinig keus aangezien hun alleen recht hebben op ferrari en andere fabrikanten bij hun rechten moeten kopen om te mogen produceren, daardoor worden modellen duur (zie o.a. kyosho)

    heb verschillende hotwheels modellen, misschien leuk om te weten is dat ze nu voortaan 2 lijnen zouden op gaan zetten, een gewone zoals je kent zoals nu, maar ook een zgn 'elite' serie die wel duurder is maar super afgewerkt is, ik heb daar de F40 sinds deze week van en hij is werkelijk super (heb al meerdere F40's maar deze was te mooi, en het is een van mijn favoriete modellen)

    mocht je een lijstje willen zien van de huidige ferrari collectie van mij
    beetje vreemde layout maar lukt niet anders 8O
     

Deel Deze Pagina