ff voorstellen.

Hallo ik ben Efrem, 37 jaar uit amersfoort.
Ik rij nu al zo'n 26 jaar met rc auto's, ben begonnen met een tamiya boomerang op m'n elfde.
Deze gekregen van m'n pa. Het is allemaal zijn schuld kun je wel zeggen..... ;)
Daarna nog meer spul van tamiya gehad zoals, the frog, kingcab, hornet, nog een boomerang, een ook nog een vierwiel aangedreven toerachtige auto van tamiya met toyota celica kap. Denk iets van een ta01 chassis ofzo. En nog meer van tamiya..... te veel om te onthouden allemaal
Daarna ben ik overgestapt naar een associated rc10 t waar ik op ammateur basis wedstrijden mee heb gereden, erg leuk maar te duur om vol te houden, reizen onderdelen
Accu's. ....
Toen een tijdje niets gehad.
Een tien jaar geleden kreeg ik de kans om een serpent vector te kopen, met bijde handen aangepakt en vanaf dat moment niets anders meer dan auto's op nitro.... wat een kik...!
Nu al bezig aan mijn tweede vector en volgend jaar eens kijken voor wat nieuws, iets van xray of mugen, iets in die trand.
Verder heb ik voor de offroad een teamC t8 die ik aan het opbouwen ben, 2ehands gekocht
Er moest nog het een en ander aan gebeuren. Bijna klaar. ...

Dit is het wel zo'n beetje wat mij omschrijft op rc gebied.

Groet Efrem

thanx (drie) allen :p

Welkom, en foto's van je Serpent e.d. zijn altijd welkom
zal binnekort ff wat fotootjes plaatsen. kweet nu hoe het moet...:yes:
na dit weekend een meerdaagse cursus gevolgd te hebben ''hoe foto's te plaatsen op dit forum'' met dank aan Ad

bedankt, jij ook :)
valt tegen om hier een echt mooie plek te vinden, in vathort naast de ikea is wel een groot braakliggend stuk grond waar op zondag de hobbyisten samenkomen, wel een gezellige drukte altijd. voor de onroad is het bijna niet te doen, daarom ga ik als ik ga rijden met de serpent naar het circuit in utrecht.

groet Efrem

Back