T
The-jerre
Guest
Heyy goedenacht allemaal,
Na al veel te hebben gelezen te hebben hier op het forum toch maar besloten me aan te melden omdat er veel te leren valt hier en het ook wel gezellig is
we all share at least 1 passion right
.. Wel zodoende ben ik hier terecht gekomen,
Ik ben Jeremy, 18 jaar oud en woonachtig in dordrecht..
Hoe ben ik bij modelbouw (vooral heli's dan) terecht gekomen? wel laten we zeggen dat het een héél lang verhaal is. Maar ik ga proberen het in kort ff te vertellen.. Ik ben vanaf mijn 4e jaar een fanatiek motocrosser geweest en tot mijn 16e eigenlijk volledig blessure vrij gebleven
roost: maar helaas heb ik in de afgelopen 2 jaar behoorlijk wat blessureleed opgedaan, waaronder het volgende ''gebroken rug/gebroken heiligbeen (bot wat je bekken bij elkaar hoort te houden), bovenbeen breuk, meerdere gebroken ribben, en aardig wat kneuzingen..'' Toen werd er door de artsen geadviseerd om te stoppen met de sport, maarja dat werd tegen dovemansoren gezegd want ik kon niet wachten na elke blessure er weer op te stappen! totdat er 2 goede vrienden van mij verlamd zijn geraakt (vanaf middel en middenrif)..bij 1 heb ik het letterlijk voor mijn neus zien gebeuren.. Na lang wikken en wegen dan toch maar besloten er een punt achter te zetten.mijn gezondheid is me toch wel kostbaar:vamp:..Ben sinsdien fanatiek met de fotografie bezig, maar omdat ik daar niet echt mijn adrenalinerush in kan vinden ben ik me ook bezig gaan houden met modelbouw, na een Baja SS buggy gehad te hebben (jawel zeker wel 2 maanden0X) toch besloten het luchtruim te kiezen.. veel meer uitdaging en onbegrenste mogelijkheden..
Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een Mini-titan E325 (de ex heli van hobby
) en een falcon 400SE.. Helaas is mijn falcon 3d afgelopen weekeind overleden.. dacht die ook onder water kon
(haha los kristal in ontvanger zorgde ervoor dat die zichzelf de sloot inboorde)..
ehm wel ik denk dat ik wel genoeg heb gezegd voor nu..
c:...
Hoop hier wat leuke mensen te leren kennen en wat bij te leren over de fascinerende technologie van de heli's..
Forum'se en de groetjes uit het nogal stormachtige Dordrecht
roost:
Na al veel te hebben gelezen te hebben hier op het forum toch maar besloten me aan te melden omdat er veel te leren valt hier en het ook wel gezellig is

Ik ben Jeremy, 18 jaar oud en woonachtig in dordrecht..
Hoe ben ik bij modelbouw (vooral heli's dan) terecht gekomen? wel laten we zeggen dat het een héél lang verhaal is. Maar ik ga proberen het in kort ff te vertellen.. Ik ben vanaf mijn 4e jaar een fanatiek motocrosser geweest en tot mijn 16e eigenlijk volledig blessure vrij gebleven

Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een Mini-titan E325 (de ex heli van hobby

ehm wel ik denk dat ik wel genoeg heb gezegd voor nu..

Hoop hier wat leuke mensen te leren kennen en wat bij te leren over de fascinerende technologie van de heli's..
Forum'se en de groetjes uit het nogal stormachtige Dordrecht