FG Evo

Ik heb een Evo chassis gekocht nu heb ik alles er op gebouwd maar de motor past niet goed, hij zit veel te strak op het tandwiel van de diff. Heb ik bij een evo chassis andere motorsteunen nodig ????? of kan op een evo chassis alleen een snelwissel systeem ???

Een evo heeft het bijpassend snelwissel nodig.En de motor word gemonteerd zonder kleine motorsteun.Dit alles omdat de motor orgineel al 4 mm lager licht (zwaartepunt).:)Ook het snelwissel systeem is 4mm kleiner in de hoogte.

Heb nog nooit een EVO gezien zonder snelwissel dus ik vermoed dat het daar in licht. Overigens kan ik zo een snelwissel aanraden.

en hoeft er helemaal geen kleine motorsteun wodern gebruikt ??
alleen maar het snelwisselsysteem ??(aan de kant van de tandwielen)
en aan de trekstarter zijde ligt de motor geheel los ???

zet eens een fotootje van dit alles helpt een berg want het is allemaal een beetje wazig

mvg
marcel

dat ligt er maar net aan welk snelwissel je hebt (fg.pitstop enz)
Als je de verlaagde hebt dan niet dan zet je je motor vast onder de trekstarter direct op de bodemplaat
Als je de normale hebt wel in de vorm van een klein plaatje we moeten ook weten welke evo plaat je gekocht hebt er zijn er met 4 en met 6 bevestigings gaten en daarom een fotootje spreekt boek delen

mgr

Mee eens, zonder foto van de betrokken delen kun je niets zeggen.

Back