FG F1; zelf voorspoiler maken

• Topicstarter Topicstarter Paul Kessels
  • Startdatum Startdatum
even ter verduidelijking ,

het midden gedeelte van de spoiler is origineel van de sportsline , heb ik dus niet zelf gemaakt , kwou dat ik dat kon.

:lol: :lol: :lol:

ik maak alleen nieuwe zij platen , daar het midden stuk nog perfect is , moet nou nog in Ferrari rood plus wit gespoten cq geplakt worden.

......maar ziet er goed uit!...en dat is toch het doel! :wink:

de bedoeling is dat mijn voorvleugel deze vormen gaat krijgen , althans ik probeer het zo goed mogelijk te doen lijken.

platen zijn allen klaar , dus nu kan ik de boel op kleur brengen van zowel de voorvleugel en achtervleugel.

normal_modelbouw.jpg

later meer.... :lol: :lol: :lol:

Code:

dus....de zijplaten moeten naar binnen gebogen staan + kleine flaps aan de zijkanten!....zit wel een hoop werk in, voor je zover bent denk ik!..

Marc Martens zei:
dus....de zijplaten moeten naar binnen gebogen staan + kleine flaps aan de zijkanten!....zit wel een hoop werk in, voor je zover bent denk ik!..

het is nog de vraag of dat gaat lukken marc , kost me een hoop denkwerk :|

lukt dat niet dan worden die gewoon recht.

de foto is een indicatie van hoe ik hem tracht te maken , zo dicht mogelijk in de buurt.

dit is de eerste F1 kap die ze uitbrachten , kijk maar naar de ruimte tussen helm en luchtinlaat , de helm zit bij pauls kap tegen de inlaat en bij jou kap ( marc ) zit er een afstand tussen.

verder is deze kap iets meer hoekig dan de nieuwste modellen.

het word tijd dat ze voor ieder merk cq renstal het eigen bodywork uit gaan brengen.

even een fax naar FG. :lol: :lol: :lol:

...Als ik het bij mij onder de kap bekijk als hij op het chassis zit,...zit er overal maar zeer weinig ruimte tussen...uitlaat, luchthapper, rempompen enz....dus denk niet dat ze van die mooi kappen kunnen maken met die golvingen erin....al zou het wel vet, gaaf zijn!.. :lol: :lol:

.....p.s..volgens mij staat de neus van de body ook veel verder naar boven toe! (bij de oude uitvoering)

vet gaaf cool....dat ziet er erg goed uit!!!! :wink: :wink:

he paul , ik zag dat je een bod hebt uitgebracht op een uitlaat.

kheb hem in handen gehad , kwijl , kwijl :lol:

zag er zeer goed uit dat verchroomde.

is hier niet ver vandaan te koop.

lijkt me wel een goede uitlaat.

Ik vind het er echt goed uitzien :D . Ik zit ook te denken om zelf op deze manier een spoiler te maken voor men lauterbacher..

Ik vind het er echt goed uitzien :D . Ik zit ook te denken om zelf op deze manier een spoiler te maken voor men lauterbacher..

in dit draadje hebben we het alleen maar over FG F1 autos , :wink:

nee hoor geintje , laat maar zien wat je kan maken aan spoilers voor de lautenbacher. :lol: :lol:

maar we gaan niet te veel afdwalen , :wink:

Ferrari F 2005 zei:
ja , ja , paul komt nog tot grote dingen... :lol: :lol:

leuk hoor samba verchroomd.

Als je het niet zelf kunt maken zal je moeten kopen :lol:

Vond hem wel mooi...

De goede man reageert niet. Zal het bod wel te min vinden. Helaas, gaat het even over.

Ben even het hele wagenpark winterklaar aan het maken. Alles ligt dus uit elkaar. Hou natuurlijk wel één F1 rijklaar voor als jullie zover zijn om te rijden...

Back